خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حضور نماینده ایرانیان زرتشتی در برنامه تلویزیونی «به وقت ایران»

«به وقت ایران» یک برنامه تلویزیونی گفتگو محور است که روزهای یکشنبه و سه شنبه هرهفته به صورت مناظره از شبکه آموزش پخش می شود.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، اسفندیار اختیاری، نماینده ایرانیان زرتشتی که ریاست کمیته پژوهش و فناوری مجلس را برعهده دارد با توجه به سابقه راه اندازی پارک علم و فناوری یزد و همچنین طراحی قانون شرکت های دانش بنیان در روز یازدهم مهر ماه به این برنامه تلویزیونی دعوت شد تا در مورد شرکت های دانش بنیان سخن بگوید.

مهمان دیگربرنامه نیز دکتر غلامحسین رحیمی، معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم و رئیس پیشین سازمان سنجش، بود.

اسفندیار اختیاری در مدت زمان حدود ۳۰ دقیقه ای تلاش کرد تا مفاهیم کلی شرکت های دانش بنیان را به زبان ساده بیان کند. تاریخچه پارک های علم و فناوری را بازگو کند.

وی همچنین به نسل سوم دانشگاه ها و لزوم ارتباط پژوهش های دانشگاهی با بدنه جامعه و صنعت سخن گفت، به نقش مجلس در تصویب قانون شرکت های دانش بنیان به عنوان یک قانون پیشرواشاره کرد و در نهایت با اشاره به مشکلات شرکت های دانش بنیان یکی از مهمترین مشکلات را باور نداشتن بدنه اجرایی و دولت کشور به این شرکتها عنوان کرد و خواستار اطلاع رسانی و آموزش مفاهیم اولیه اقتصاد دانش بنیان از رسانه هایی همچون صدا و سیما شد.

منبع برساد
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.