خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تصویب طرح ساخت مسجد و مرکز چند منظوره «ناپرویل»

شورای شهر «ناپرویل» در ایالت «ایلینویز» آمریکا پس از ماه‌ها بحث و مذاکره، طرح مرکز اسلامی این شهر را برای ساخت مسجد و مرکز چند منظوره با اتفاق آرا تصویب کردند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، اعضای شورای شهر «ناپرویل» با ۹ رأی موافق و بدون رأی مخالف و ممتنع به مرکز اسلامی این شهر اجازه دادند تا طرح ساخت مسجد، مرکز چند منظوره، مدرسه و سالن ورزشی را در ضلع جنوبی شهر ناپرویل آغاز کند.

ششم اکتبر کمیسیون برنامه‌ریزی و منطقه‌بندی ناپرویل طبق اسناد شهری مجوز استفاده مشروط برای ساخت این مجتمع را با ۶ رأی موأفق در برابر یک رأی مخالف به تصویب رساند.

پیشتر مخالفت‌هایی برای ساخت مسجد و مرکز چند منظوره به دلیل ایجاد ترافیک، کمبود پارکینگ و آگودگی‌های  نوری از سوی ساکنانی که در نزدیکی محل پیشنهادی ساخت مجتمع زندگی می‌کردند، صورت گرفته بود.

مرکز اسلامی ناپرویل در حال حاضر اداره کننده ۳ مسجد در خیابان‌های مختلف است.

مجتمع جدید شامل یک مسجد دو طبقه با مساحت ۲۶ هزار و ۲۱۹ فوت مربع، یک مدرسه به مساحت ۴۱ هزار و ۷۴۹ فوت مربع، یک سالن چند منظوره به مساحت ۲۲ هزار و ۸۱۴ فوت مربع و یک سالن ورزشی به مساحت ۲۶ هزار و ۸۵۲ فوت مربع خواهد بود که همگی در یک دوره ۴۰ ساله ساخته می شوند.

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.