خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

انتشار ترجمه اردو کتاب «یوسف قرآن» در هند

کتاب «یوسف قرآن» اثر حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی به زبان اردو در کشور هندوستان منتشر شد.

ب گزارش ردنا (ادیان نیوز)، مؤلف در این کتاب سوره یوسف، یکی از سوره‌های قرآن را مبنا قرار داده و در ذیل هر کدام از آیات آن، برداشت‌هایی را که تعداد آن به ۱۲۷۰ مورد رسیده و ناشی از تحقیقات قرآنی و تفسیری ایشان است، به عنوان نکته‌ها و پیام‌های این سوره ارائه کرده است.

وی همچنین توضیحاتی درباره برخی موضوعاتی که در خلال مباحث به آن‌ها اشاره شده از جمله «سیمای کلی سوره یوسف»، «قصه در قرآن»، «خواب و رؤیا»، «محبت و حسادت»، «نیاز به تفریح و ورزش»، «انواع گریه»، «خطر نفس اماره»، «پذیرش مسئولیت برای خدمت»، «استغفار کردن»، «نشانه‌های مؤمن مخلص» و «نشانه‌های مؤمن مشرک» را درج کرده است.

کتاب مذکور به سفارش اداره ترجمه مجمع جهانی اهل بیت(ع) و از سوی حجت‌الاسلام سیدمراد رضا رضوی در ۲۵۶ صفحه به زبان اردو ترجمه شده و انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(ع) با همکاری انتشارات ولایت آن را در ۱۰۰۰ نسخه در کشور هندوستان منتشر کرده است.

علاقه‌مندان برای دریافت حضوری کتاب مذکور می‌توانند به نشانی قم ـ بلوار جمهوری اسلامی ـ نبش کوچه ۶ مجمع جهانی اهل بیت(ع) مراجعه کرده و یا برای دریافت غیر حضوری با شماره تماس ۰۲۵۳۲۱۳۱۳۰۷ تماس بگیرند.

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.