خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

جریان صادق شیرازی / رهبری آنلاین نفاق

به گزارش ادیان نیوز، جریان تندروی شیرازی ها که فعالیت های آنان همیشه باعث سوءاستفاده دشمنان دین شده است اینبار در ماجرای اسیدپاشی نیز خوراک مناسبی برای رسانه های بیگانه تهیه کردند.
یکی از سایت های وابسته به جریان تندروی شیرازی ها در پی حوادث اسیدپاشی اصفهان اقدام به دروغ پراکنی عجیب و پخش شایعات بی پایه و اساس کرد و با انتشار خبری مبنی بر دست داشتن یک گروه مذهبی در اصفهان در ماجرای اسید پاشی اعلام کرد مسئولیت حادثه اسید پاشی را یک گروه مذهبی در اصفهان بر عهده گرفته است. این سایت، گروه انصار حزب الله شاخه اصفهان را به عنوان مسئول این کار قلمداد کرده و جالب تر اینکه از قول این گروه حتی بیانیه ای نیز درباره دلایل ورود آن ها به این موضوع منتشر کرده است!
این حرکت زشت رسانه ای علیه قشر مذهبی جامعه اصفهان در حالی انجام می گیرد که این طیف بارها اعلام کرده اند داعیه اسلام و شیعه را دارند.
آیا انتشار این گونه اکاذیب زمینه تاختن رسانه های معاند اسلام به قشر مذهبی را فراهم نمی کند؟
البته اقدامات چنین رسانه هایی که بر پایه هیچ و پوچ قصد ایجاد نفرت نسبت به جامعه شیعی و تفرقه بین مردم اصفهان و ایران دارد دیگر اثری ندارد. این گروه برای این که به هدفش برسد و به این صورت جامعه را در تشویش فرو برد از هیچ فعالیتی دریغ نمی کند و تمام هم و غمش را بر این موضوع استوار کرده است. این جریان به ظاهر شیعی مخالف نظام دیگر برای مردم ایران شناخته شده است.
سایت های متعدد این جریان به همراه شبکه های ماهواره ای که هدفی بجز اختلاف افکنی ندارند با همه تلاش سعی در نشان دادن چهره ای متفاوت از شیعه هستند که زمینه تاختن دشمنان به شیعیان را فراهم می کنند.
اما در یکی از سایت های حامی این جریان در صفحه “درباره ما”ی خود نوشته اند “تعدادی از جوانان شیعه اثنی عشری مستقل و پیرو ولایت امیرالمومنین علی(ع) هستیم که با اعتقاد کامل به درست بودن مسیری که در پیش گرفته ایم، تصمیم داریم با کمک گرفتن از شبکه عنکبوتی به تبلیغ و اطلاع رسانی اخبار مرتبط با مذهب برحق خود بپردازیم و صدای خود را به گوش تک تک مردم جهان برسانیم تا شاید گامی مثبت در مسیر دعوت بشریت به سوی مذهب حق باشد”.
گردنندگان این سایت اعلام کرده اند که از “شبکه عنکبوتی” برای فعالیت خود بهره جسته اند که در تعریف این شبکه معروف است عناصر تشکیل دهنده فن آوری های نوین ارتباطی (شبکه عنکبوتی) همه به هم متصل بوده (مستقیم و غیرمستقیم) و در راستای یک هدف تلاش و فعالیت می کنند و مدیریت آن واحد است. در واقع هر کدام از این عناصر به مثابه تاری از تارهای عنکبوت هستند که برای شکار و به دام انداختن طعمه به کار گرفته شده اند.
این شبکه تاریک دقیقا هدفی را دنبال می کند که دشمنان قسم خورده تشیع دنبال آن هستند. به طور مثال با توجه به فتوای ولی امر مسلمین جهان در حرمت “قمه زنی”، جریان شیرازی ها با اعلام مخالفت رسمی مبادرت به ترویج این عمل کردند که خوراک رسانه های بیگانه برای نشان دادن چهره ای خشن از اسلام را فراهم کردند.
جا دارد اینجا به فتوای رهبر انقلاب در مورد قمه زنی نیز نگاهی داشته باشیم:
راجع به قمه‌زنی نظر حضرت آقا را پرسیدند که به نظر ایشان چه حکمی دارد؟ آیا مقلدین سایر مراجع هم باید از این دستور تبعیت کنند؟ و نکته دوم اینکه آیا مخفیانه بودن یا مخفیانه نبودن آن با هم فرقی دارد؟
خب نظر آقا را در مورد قمه‌زنی، شاید همه شنیده باشید که ایشان این کار را در وضعیت فعلی حرام می‌دانند. تعبیر ایشان این بود که نه سابقه‌ای دارد – این کار حالا ممکن است یک سابقه‌ای داشته باشد اما در گذشته‌های دور یک چنین کارهایی مثل قمه‌زنی سابقه‌ای بین مومنین نداشته است – افزون بر اینکه امروزه از این عمل دارد علیه مکتب اهل بیت و علیه شیعیان سواستفاده می‌شود. شما اگر مراجعه کنید به برخی از سایت‌ها و کلمه شیعه را بزنید، همین تصویر قمه‌زنی دیده می‌شود. فلذا بله این کار به نظر حضرت آقا حرام است و باید از این کار پرهیز شود و فراتر از فتوا، ایشان تعبیرشان این بوده که قمه نزنند و حتی تعبیری داشتند که این عزاداری نیست، بلکه تخریب عزاداری است. بنابراین همه مومنین و مقلدین سایر مراجع با کمال احترام به مراجع معظم تقلید، از این دستور باید تبعیت کنند و از اینگونه کارها در عزاداری که اینها عزاداری نیست، بلکه به ضرر مکتب اهل بیت هست پرهیز کنند. و فرقی هم بین قمه‌زنی مخفیانه یا علنی نگذاشتند؛ بنابراین حتی جداگانه هم سوال شده است در مورد اینکه مخفیانه بروند قمه بزنند، فرمودند نه این کار را هم نباید بکنند و منع کردند.
مردم ایران به خوبی فعالیت های این گروه تندرو را علیه نظام جمهوری اسلامی را به خاطر دارند.
سابقه این جریان در توهین به علما و مراجع (همچون مرحوم آیت الله بهجت) تاریک است. جهان تشیع همچنین حمایت های این جریان از احکامی که موجب وهن دین می شود را نیز فراموش نخواهد کرد.
داعیه دروغ جریان شیرازی ها اینجا آشکار می شود که در ماجرای اسیدپاشی، رسانه های این جریان دقیقا همسو با دشمنان قسم خورده جهان تشیع فعالیت می کنند.
این نکته هم قابل توجه است که همزمان با ایام آغاز ماه عزای سید و سالار شهیدان شاهد تحرک بیشتر این جریان هستیم و مقابله با دروغ پراکنی و دشمنی های این جریان هوشیاری بیشتری می طلبد.
امروز تکفیری های افراطی در سوریه، عراق، لبنان، یمن، بحرین، پاکستان و افغانستان با سوءاستفاده از برخی افراطیون شیعه که از لندن تزریق می شوند، شیعیان مظلوم این کشورها را سر می برند و شدیدترین جنایات ضدبشری را مرتکب می شوند اما در داخل، بعضی ها تحت لوای امنیتی که انقلاب اسلامی برای امت فراهم آورده، سهوا یا عمدا، بساط شیعه کشی و شیعه هراسی را فراهم می کنند که این رفتارها و ترویج و تبلیغ آنها در اشکال مختلف رسانه ای، نیاز به مراقبت، نظارت و برخورد مناسب دارد.
چگونه می توان ادعای شیعه بودن کرد و راضی بود به آسیب رسیدن به تنها حکومت شیعی جهان؟
رفتار هنجار شکنانه و زشت این فرقه منحرف و تندرو و کج فهم تا به کجا ادامه خواهد داشت؟
منبع: حزب الله سایبر
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.