خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

صدای آمریکا؛ با ایران حامی‌تروریسم مبادله اقتصادی نکنید!

به گزارش ادیان نیوز، سایت شبکه ماهواره‌ای صدای آمریکا (VOA) در گزارشی نوشت: “سازمان «کارگروه اقدام مالی» که مسائل مالی بین‌المللی را رصد می‌کند، به کشورهای عضو این سازمان هشدار داد که برای رفع خطرهای ناشی از ایران و کره شمالی اقدام کنند.”
سایت صدای آمریکا مدعی شد: “به گزارش این سازمان این دو کشور نتوانسته‌اند از پول‌شویی و حمایت مالی از تروریسم جلوگیری کنند. «کارگروه اقدام مالی» گفت نهادهای مالی باید در مورد معامله‌ها و توافق‌هایی که با ایران و کره شمالی انجام می‌دهند توجه خاص به خرج دهند.”

به نوشته سایت صدای آمریکا، “این سازمان همچنین نگرانی عمیق خود را از تأمین مالی شورشیان دولت اسلامی‌(گروهک تروریستی داعش) که بخش‌های مهمی‌از عراق و سوریه را تصرف کرده‌اند، ابراز کرد. این سازمان بر لزوم کاربستن استانداردهای بین المللی برای بستن راه جریان مالی به این گروه توسط اعضای خود تاکید کرد.”
این ادعای سایت صدای آمریکا در حالی است که همگان می‌دانند که آمریکا از گروهک تروریستی داعش در سوریه حمایت کرده و برای سرنگونی دولت سوریه تسلیحات بسیاری به این گروه داده است.
اسنادی که «ادوارد اسنودن» از آژانس امنیت ملی آمریکا منتشر کرده نشان می‌دهد، ابوبکر البغدادی سرکرده داعش توسط موساد آموزش دیده است. در واقع اسرائیل، آمریکا و انگلیس گروهک تروریستی داعش را تشکیل دادند.
منبع: امپراطوری دروغ
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.