خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

هجوم تبلیغاتی مسیحیت صهیونیستی علیه کشور چین

ادیان نیوز: مسیحیت صهیونیستی در قالب شاخه پروتستان گام های بلندی برای تغییر آیین چینی ها برداشته و موفق شده  چند میلیون نفر را با خود همراه کند.
مقامات کشور چین تاکنون با کلیساهای ساختمانی بومی برخوردی نداشته است. دین کاتولیک چین ازقرن هفتم میلادی در چین راه یافت، اکنون انجمن دین کاتولیک چین دارای یک صد ناحیه مذهبی؛ حدود ۵ میلیون پیرو و ۵هزار کلیسا و سالن مذهبی است. این انجمن دارای سه هزار راهبه جوان و بیش از ۲۰۰ راحبه با سابقه است.
این در صورتی است که بر اساس گفته های یک مقام ارشد وزارت امور مذهبی مسیحیت صهیونیستی که با راهنمایی و برنامه ریزی مستقیم سرویس های جاسوسی غربی شکل می گیرد ناهماهنگ با شرایط ملی چین عنوان می شود.
مسیحیان معمولا در اماکن مورد تائید دولت می‌توانند دعا کنند و به مراسم مذهبی بپردازند البته کلیساهای زیرزمینی در این کشور به وفور وجود دارند. مقام‌های چینی بعضی مواقع عبادتگاه‌های زیرزمینی را به کل تخریب می نمایند و یا تهدید می‌کنند که صلیب‌های کلیساهای پروتستان را برخواهند داشت.
کارشناسان و رهبران کلیسای چین می‌گویند که مقام‌های چین از رشد سریع پروتستانیسم درآن منطقه نگران بوده و از رشد کلیساهای خانگی جلوگیری می کنند.
دستگاه های تبلیغاتی مسیحیت صهیونیستی همه تحرکات کشور چین در مواجه با آئین پروتستان را رصد کرده و کوچکترین تنش در این زمینه را در رسانه هایشان به طور گسترده بازتاب و منتشر می کنند.
مسحیت صهیونیستی برای نمایش گستردگی پیروان خود دست به احداث ساختمان های عریض و طویل زده اند که در یک نمونه مجموعه کلیسایی “سانجیانگ” در ایالت ژجیانگ با هزینه حدود ۵ میلیون دلاری در ۱۰۰ هزار مترمربع احداث شده است.
این مجموعه ۱۰۰ هزار مترمربعی که جز برای نمایش همایش گسترده نبوده است که ۸۰ هزار مترمربع آن به طور غیرقانونی ساخته شده است که تخریب بخشی از این بنای غیرقانونی با فرافکنی های خبری در سایت های تبشیری ها و رسانه صهیونیست مسیحی منعکس شده است.
گفتنی است دستگاه تبلیغاتی مسیحیت صهیونیستی نه تنها کشور چین بلکه در هر یک از کشورها با چنین مراکز کلیساهای خانگی و در اصل مراکز جاسوس پروری برخوردی شود با استفاده از حربه های حقوق بشری و به ظاهر انسان دوستانه به تبلیغات گسترده علیه آن کشورها می پردازند.  
منبع: رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.