خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

خبرنگار BBC: تصور ثانیه‌ای از مشکلات ما غیر ممکن است!

به گزارش ادیان نیوز، «رعنا رحیم‌پور» خبرنگار بخش فارسی شبکه «بی‌بی‌سی» در واکنش به برخی انتقادات از سوی اپوزسیون داخل ایران خطاب به عوامل رسانه‌های ضدانقلاب و بیگانه، حملات آنها را ناشی از بی‌تفاوتی، بی‌مسئولیتی و ضعف آنها دانست که به دنبال تضعیف و مقصر دانستن دیگران هستند و نوشت: “بگویند: شما اول پاشو بیا ایران بعد حرف بزن! گویی جد اندر جد مبارز بوده‌اند و خودشان جان و مال در راه بهبود وطن فدا کرده‌اند.”
این خبرنگار «بی‌بی‌سی فارسی» که چند سال پیش پس از فرار از کشور به این شبکه دولت انگلیس پیوسته بود، مدعی شد: “ماندن در ایران، لزوما به معنی از خودگذشتگی نیست، همانطور که برای خیلی‌ها، رفتن از روی خودخواهی نیست. “
«رعنا رحیم‌پور» که بدون هیچ سابقه رسانه‌ای مشخصی و احتمالاً تنها به سبب برخی روابط پنهانی با مدیران «بی‌بی‌سی فارسی» به این شبکه پیوست، با اعتراف نسبت به وضعیت سخت و خفت‌بار خبرنگاران و عوامل ضدانقلاب فراری و ساکن کشورهای غربی که برای یک مشت دلار و بدست آوردن زندگی‌ای حداقلی، دست به هر کاری زده و حتی به وطن خود خیانت می‌کنند، نوشت: “خیلی از روزنامه‌نگارهای خارج از کشور، هزینه‌هایی متحمل می‌شوند که تصور ثانیه‌ای از آن برای بسیاری ممکن نیست.”

مطلب صفحه فیسبوک رعنا رحیم‌پور

گویا ماجرای «رعنا رحیم‌پور» نیز مشابه ماجرای افشای فساد اخلاقی «ناجیه غلامی» دیگر خبرنگار «بی‌بی‌سی فارسی» است که به اعتراف خود در جریان مراحل استخدامی‌در این شبکه توسط مسئولان این شبکه از جمله «صادق صبا» مورد سوءاستفاده جنسی قرار گرفته است.
بی‌شک وجود چنین مسائلی در «بی‌بی‌سی فارسی» حکایت از اوج بی و بندوباری در این شبکه را دارد. موضوعی که بعدها منجر به سوء استفاده جنسی «صادق صبا» (مدیر بی‌بی‌سی فارسی) از افرادی مانند پونه قدوسی شد و همچنین در روی کارآمدن عناصر مسئله‌داری مانند «زهرا امیرابراهیمی» موثر بود.
مجریان «بی‌بی‌سی فارسی» که همواره از سخن گفتن در خصوص مسائل جنسی ابایی نداشتند، بی‌مهابا به طرح مسائل جنسی در فضای مجازی می‌پردازنند. این شبکه در قالب برنامه‌های مختلف مانند «۳۷ درجه» (با موضوع مسائل پزشکی) با طرح مسائل جنسی می‌پردازد و شعار همیشگی‌اش را که در آن به «احترام به سلیقه مخاطب و فرهنگ و آداب و رسوم» اشاره می‌شد نقض می‌کند، زیرا مخاطب ایرانی خواهان ترویج بی‌بند و باری و رواج فساد اخلاقی نیست و نمی‌خواهد همانند جوامع غربی انحطاط اخلاقی در موضوعات مختلف را پی گیرد.
منبع: امپراطوری دروغ
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.