خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دیپلمات سگ‌باز سعودی به شدت کتک خورد

به گزارش ادیان نیوز، به دنبال این حادثه و باوجود اعلام روزنامه هندی “ایندین تودی” مبنی بر تشخیص هویت ضاربان، پلیس هنوز آنان را بازداشت نکرده است.
این روزنامه براساس اعلام شاهدان عینی خاطرنشان کرد، عبدالرحمن که دبیر دوم سفارتخانه عربستان در دهلی نو است در منطقه صفدرجانگ در پایتخت هند، به خاطر همراه بردن سگش در یکی از پارک هایی که بردن سگ به آن ممنوع بود، مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت.
پلیس هند گفت: عبدالرحمن به همراه سگش در حال تفریح در پارک بود که مردی در برابرش ظاهر شد و با زبان هندی به وی اعتراض کرد، اما عبدالرحمن از وی خواست که به انگلیسی صحبت کند.
شهروند هندی نیز از ممنوعیت آوردن سگ ها به پارک با زبان انگلیسی سخن گفت و سپس خطاب به دبیر دوم سفارت عربستان در دهلی نو تهدید کرد که او را تحویل پلیس می دهد اما به جای آن، دوستانش را فرا خواند. عبدالرحمن هم هویت دیپلماتیک خود را فاش و کارت شناسایی اش را به آنها نشان داد.
بنابر این گزارش، درست زمانی که دبیر دوم سفارت عربستان در دهلی نو تصمیم به خروج از پارک گرفته بود، دو جوان دیگر به گروه قبلی پیوسته و با پرخاش از او خواستند که سریعا پارک و کشورشان را ترک کند؛ و هنگامی که با اعتراض او مواجه شدند، او را بر زمین انداخته و کشیدند.
این گزارش می افزاید: افرادی که شاهد صحنه بودند، برای کمک به دیپلمات سعودی هیچ اقدامی نکردند، وی نیز سرانجام توانست به طریقی خود را از دست آنان رها سازد و از مسؤولان سفارتخانه خواست که به پلیس اطلاع دهند.
عبدالرحمن پس ازاین حادثه، به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد و مورد درمان قرار گرفت.
این حادثه نیز به مرکز پلیس صفدرجانگ ارجاع و ضاربان و مکان اقامت آنان شناسایی شد و گفته می شود که مأموران پلیس در حال جمع آوری شواهد و مستنداتی در باره ضاربان هستند.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.