خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بازتاب سخنان نصرالله در رسانه های اسرائیلی

به گزارش ادیان نیوز، شبکه المنار در گزارشی به بازتاب سخنان سید حسن نصرالله در روز عاشورا در رسانه های اسرائیل پرداخته است.در این گزارش آمده است: سید حسن نصرالله در سخنان خود در روز عاشورا خطاب به صهیونیستها گفت: باید فرودگاهها و بنادر خود را ببندید.
شبکه های اول و دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی به سخنان دبیر کل حزب الله لبنان پرداختند و از عبارت سخنان نصرالله پس از دوشنبه استفاده و از ترسیم واقعیت جدید میان لبنان و اسرائیل یاد کردند.کانال دهم از پاسخ مقاومت به تمام تحرکات در مرزها یاد کرد.
المنار گزارش داد: محافل رسمی اسرائیل واکنشی به این سخنان نشان ندادند فقط عیزرائیل کاست تحلیلگر صهیونیست از بازگرداندن لبنان به عصر حجر از سوی اسرائیل سخن گفت.
مجری کانال دهم اسرائیل گفت: چند روز پس از اظهار نظر یک افسر اسرائیلی درباره احتمال تلاش حزب الله برای به تعطیلی کشاندن فرودگاه بن گورین، دبیر کل حزب الله از ضرورت عدم تحرک اسرائیل در لبنان و سوریه خبر داد.
تزویکا یحزکالی تحلیلگر صهیونیست اظهار داشت: نصرالله به خوبی به نقاط ضعف اسرائیل در زمینه فرودگاهها و بنادر در جنگ صخره سخت پی برده است.نصرالله به خوبی می داند که جامعه و ارتش اسرائیل نمی تواند برای مدت طولانی مقاومت کند و از همین رو نصرالله بر روی این موضوع دست گذاشت.
ایال زیسر دیگر تحلیلگر امور خاورمیانه صهیونیست اعلام کرد: نصرالله مجددا به ما خطوط قرمز را یادآوری کرد ما باید آن را کاملا جدی بگیریم و ضرباتی وارد کنیم، اما حزب الله قدرت وارد کردن ضرباتی را به ما دارد.
المنار در ادامه گزارش داد: اسرائیلی ها درباره ضرورت احتیاط در برخورد با حزب الله با توجه به آمادگی آن هشدار داده اند به ویژه که اخیرا نیز ضرباتی به ارتش اسرائیل وارد کرده است.به اعتقاد تحلیلگران اسرائیلی این رژیم باید مواضع سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله در روز عاشورا درباره توان مقاومت برای فلج کردن اسرائیل به شکل کامل را جدی بگیرند.
منبع: مهر
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.