خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

“انگلیس خود را به قطر فروخت”

به گزارش ادیان نیوز، روزنامه دیلی تلگراف در مطلبی تحت عنوان ” انگلیس خود را به قطر فروخت ” از دولت  انگلیس به علت امضای توافقنامه های اقتصادی ، دفاعی و امنیتی با قطر انتقاد کرد .
در این مطلب آمده است: قطر به طور خلاصه کشوری است که به خودروهایِ دارای علامت و پرچم سیاه داعش اجازه تردد می دهد، میزبان دفتر طالبان است و با حمایت مالی از گروه های افراطی امنیت ۱۵ کشور را از الجزایر تا پاکستان به خطر انداخته است .
دیلی تلگراف خاطرنشان کرد: قطر حامی تروریسم است، آیا دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در توافقنامه ها از قطر خواسته است که به حمایتش از تروریسم پایان دهد؟
به نوشته این روزنامه انگلیسی، لندن نَه تنها هیچ فشاری به قطر برای متوقف کردن حمایت هایش از گروه های تروریستی اِعمال نکرده است بلکه توافقنامه هایی را امضا کرده که شامل مبادله اطلاعات امنیتی محرمانه و فروش تجهیزات امنیتی انگلیس به قطر است . 
دیلی تلگراف می افزاید : همگان از نقش قطر در وقایع خاورمیانه آگاه هستند با این حال انگلیس برای به دست آوردن یک مشت پول در برابر قطر تعظیم کرده است .
در این مطلب آمده است، انگلیس خود را به قطر فروخته است زیرا قطر تعدادی از مناطق مهم لندن را تصاحب کرده است که ساختمان معروف شارد ، فروشگاه های زنجیره ای هارودز و بخش عظیمی از روستای المپیک جزء این مناطق است و قطر هم اکنون پیشنهاد خرید مرکز تجاری” کاناری وارف” را به انگیس پیشنهاد کرده است.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.