خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

شهیدی که لرزه به جان اسرائیل انداخت

به گزارش ادیان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب استاد حوزه و دانشگاه در مراسم “شب خاطره” که به مناسبت بزرگداشت شهادت سردار سرلشگر شهید حسن تهرانی مقدم در تالار اندیشه برگزار شد اظهار داشت: صحبت پیرامون یک شخصیت برجسته و با برکت است که رهبری وی را “دانشمند پارسا” نامیدند.
وی افزود: شهید تهرانی مقدم بین سه نقطه دانش، هدف دانش و تاثیر هدف دانش ارتباط ایجاد کرده بود و تمام کارها را با اخلاص برای رضای خدا انجام می داد.
استاد حوزه و دانشگاه با بیان توانایی شهید تهرانی مقدم در عرصه صنعت موشکی و تشخیص تهدید از جانب ایشان تاکید کرد: وصیت نامه شهید تهرانی مقدم این بود که می خواست اسرائیل را نابود کند و شهید تهرانی مقدم بسیار ولایت مدار بوده و نائب امام و امام (ع)را با هم مرتبط می دید و با هم درنظر می گرفت.
حجت الاسلام و المسلمین طائب با بیان این که شهید حسن تهرانی مقدم باعث ترس رژیم صهیونیستی شده اظهار داشت: آن چه که اسرائیل را به لرزه انداخته و مچاله کرده همین سیستم هایی است که وی به وجود آورده که در غزه،لبنان و ایران قابل مشاهده است.
وی در پایان با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید حسن تهرانی مقدم و ولایت مداری ایشان خاطرنشان کرد: شهید تهرانی مقدم در کار عالی بود و اگر بخواهیم در زمینه مدیریت اسلامی الگویی پیدا کنیم به شهید حسن تهرانی مقدم بر می خوریم که به مبداً خودش وصل شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.