خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

عصبانیت شدید رضا صفا در مناظره با یک مخاطب مسلمان

به گزارش ادیان نیوز، فرد مسلمانی که با شبکه نجات، تماس گرفته بود، از حملات ناجوانمردانه رضا صفا به اسلام، انتقاد کرد.
رضا صفا با الگوگیری از رسانه های ضد اسلام، داعش را نمایشی از اسلام معرفی می کرد که این مخاطب در پاسخ به وی گفت، هیتلر یک مسیحی بوده که جنگ جهانی دوم را راه اندازی کرده است.
وی اعمال داعش را مطابق با اسلام معرفی کرد و برای اثبات ادعای خود، به یک آیه و سوره قرآن، اشاره کرد.
جالب آنکه پس از آنکه این مخاطب به آن آدرس مراجعه کرد، آیه درباره قصاص بود که حقی شخصی است و ارتباطی با خشونت و جنگ نداشت.
این کشیش خود خوانده، که آبروی خود را بر باد رفته می دید، به آیه هایی دیگر اشاره کرد که بیشتر آنها درباره جهاد اسلامی و یکی نیز درباره قوم لوط بود.
این بی سواد فرقه مسیحیت صهیونیستی، در ادامه، مدت رسالت پیامبراعظم(ص) در مکه را دوازده سال و اولین جنگ مسلمانان در مدینه را احد اعلام کرد.!!!
این کشیش خود خوانده و بی سواد مسیحیت صهیونیستی، مفتضحانه در پی فرار از ادعایی بود که مطرح کرده بود.
در ادامه رضا صفا با خشم، خطاب به مخاطب مسلمان مدعی شد، ابوبکر البغدادی دکترای اسلامی دارد و سنی است و از شما سوادش بیشتر است.!!
تماس گیرنده، در برابر این ادعای بی اساس، از جرج بوش رئیس جمهور سابق آمریکا نام برد، که رضا صفا متوسل به فرافکنی شد و دفاع بسیار ضعیفی در برابر این پاسخ داشت.
در حالی که جرج بوش، تهاجم خود به افغانستان و عراق، را بر اساس کتاب مقدس و خود را آغازگر روند جنگ آرماگدون می دانست.
شگرد ادعای توام با اعتماد به نفس، که همیشه مورد استفاده سران فرقه مسیحیت صهیونیستی، قرار می گیرد، همیشه توسط رضا مورد بهره برداری قرار می گیرد.
مراجعه و بررسی آدرس های داده شده در قرآن، نشان می دهد که اصلا آیه های استنادی با ادعاهای مطرح شده، هیچ گونه سنخیتی ندارد.
گفتنی است، رضا صفا که از گفت و گو و مناظره با این فرد بیچاره شده بود، مجبور به قطع تلفن وی شد و دوباره شروع به تخریب یک جانبه اسلام و پیامبر اعظم(ص) کرد.
منبع:  انجمن رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.

1 نظر
  1. علی می گوید

    نبوت یعنی چه و نبوت محمد که شما میگویید خاتم انبیا چه بود؟