خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آمریکا مظهر ستم و تجاوز به مردم بی پناه است

به گزارش ادیان نیوز، حجت الاسلام محمد علی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به مناسبت ایام عزاداری حضرت ابا عبداالله الحسین(ع) با حضور در جمع کارکنان فرماندهی آماد و پشتیبانی این قرارگاه به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام انصاری در این مراسم گفت: آن چیزی که در عزاداری امام حسین(ع) و توجه به همه شهدا از همه مهمتر است این است که در کنار آن شور و احساسی که نسبت به سیدالشّهدا داریم به راه آن عزیزان و به آن عمل صالحی که انجام دادند و باعث شد که جزء بهترین و ارزشمندترین انسانها قرار بگیرند ما هم توجه کنیم.

 رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)در ادامه اظهار داشت: معیاری که رسول گرانقدر اسلام برای پیدا کردن راه به ما نشان داد دو چیز است: یکی کلام نورانی خدا (قرآن کریم) و دوم اهل بیت پیامبر(ص) که البته آنها مفسرین اصلی قران کریم و عاملان اصلی به قرآن کریم هستند. قرآن کریم و عترت دو گوهر گرانبهایی است که پیامبر در روزهای پایانی عمرشان فرمودند انها رادر بین شما به امانت می گذارم.

وی افزود: امروز آمریکا که مظهر ستم و تجاوز به همه  مردم بی پناه دنیا است اگردر شناسنامه ی آنها نگاه کنید خیلی از آنها پیرو دین مسیحیت هستند که به وجود خدا و وحدانیت خدا ایمان دارند اما چرا اینقدر ستم می کنند؟ پاسخ به این سوال فاصله گرفتن از بندگی خداست.

حجت الاسلام انصاری در پایان تصریح کرد: امام حسین(ع) فرمودند که من اراده کردم که امر به معروف و نهی از منکر کنم تاریخ زندگی بشر را اگر دقت کنیم می بینیم که در مقابل این دوتکلیف الهی همیشه دشمنان سرسختانه ایستاده اند لذا در مکتب ما شهادت و شهادت طلبی و اهداء جان و نثار کردن جان به عنوان یکی از ارزشمندترین ارزشهای الهی معرفی شده است و همین ارزش و همین نگاه و همین توجه باعث حفظ دین شده است و این که امام ما می فر مایند اسلام را محرم و صفر نگاه داشته این یک تاریخ و یک ریشه دقیق دارد.

منبع : شبستان

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.