خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دروغ پردازی محبت نیوز درباره شهادت یک فلسطینی

 به گزارش ادیان نیوز، در حادثه تصادف یک فلسطینی با چند صهیونیست، یک صهیونیست شهرک نشین، به هلاکت رسیده است و پلیس این رژیم جعلی، بدون اثبات عمدی بودن تصادف، این فلسطینی اردوگاه نشین را به شهادت رسانده است.
سایت محبت نیوز وابسته به اردوگاه صهیونیسم بین الملل هم که سابقه درازی در وارونه جلوه دادن واقعیت را دارد، این فلسطینی را تروریست و به صورت تلویحی ماموران صهیونیست را صلح طلب و بی گناه معرفی کرده است.!!
این سایت، به جای آنکه متعرض این اقدام ددمنشانه پلیس قاتل شود، سیاست اسلام هراسی را در پیش گرفته است و خطر اقدامات تروریستی در کانادا توسط مسلمانان را گوشزد کرده است.
از رسانه های جریان مسیحیت، انعکاس واقعیت دور از ذهن شده است؛ به طوری که این رسانه ها، تمامی تلاش خود را برای نشان دادن چهره ای غیر واقعی و خشن از اسلام رحمانی، به کار می گیرند.
مدیران و مجریان شبکه های ماهواره ای مسیحی و دیگر رسانه های مکتوب و شنیداری متعلق به این فرقه، به صورت شبانه روزی، اسلام را دین خشونت و مسلمانان را تروریست معرفی می کنند و به مقدسات مسلمانان توهین می کنند.
رسانه های صهیونیستی که به درستی روند رو به اضمحلال این رژیم را درک کرده اند، به دستور اربابان سرمایه دار خود، در صدد تنفس مصنوعی به رژیم غاصب صهیونیستی هستند.
 پس از حملات وحشیانه ۵۰ روزه رِژیم غاصب صهیونیستی به مردم بی پناه غزه، بار دیگر ماشین جنگی این رژیم کودک کش آغاز شده است.
 نظامیان وحشی این رژیم به مسجد الاقصی حمله ور شده و محدودیت هایی را برای ورود مسلمانان به این مسجد،اعمال کرده اند و از این رو  خشم ملت مظلوم فلسطین، بر انگیخته شده است.
 این رژیم که تجسم تروریسم در جهان است، سال های زیادی است که دجار خونریزی مغزی شده است ولی به مدد ثروت های حرام صهیونیست های ساکن آمریکا، در حال استفاده از اکسیژن های مصنوعی مخزن اکسیژن لیبرال سرمایه داری غرب است. 
گفتنی است، رسانه های صهیونیستی در ایام کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین توسط صهیونیست های غاصب، سیاست فرار به جلو را در پیش گرفته و مسلمانان را متهم به اقدامات تروریستی می کنند. 
منبع: انجمن رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.