خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

واکنش نتانیاهو به مذاکرات هسته‌ای مسقط

به گزارش ادیان نیوز، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی روز یکشنبه بار دیگر به تکرار ادعاهای خود در رابطه با برنامه هسته‌ای ایران پرداخت و گفت بحران هسته‌ای اکنون به مرحله حساسی رسیده است.
نتانیاهو که در نشست کمیته مرکزی حزب «لیکود» صحبت می‌کرد، با بیان اینکه ایران به دنبال نابودی اسرائیل است، گفت: «ایران اکنون انتظار دارد که قدرت‌ها (۱+۵) توافقی حاکی از تسلیم را به ایران ارائه کنند که تهران بر اساس آن بتواند به هجمه خود ادامه داده و به سلاح هسته‌ای دست یابد.»
وی افزود: «اکنون در مرحله حساسی قرار داریم و قدرت‌ها باید تصمیم‌گیری کنند. اسرائیل با هرگونه توافقی که ایران را به یک کشور در آستانه هسته‌ای شدن تبدیل کند، مخالف است. اسرائیل همواره حق دفاع را برای خود محفوظ می‌داند، این حقی است که ما از همان ابتدا که اسرائیل پایه‌گذاری شد، برای خود قائل بودیم.»
دور تازه مذاکرات هسته‌ای این هفته در حالی در شهر مسقط عمان برگزار می‌شود که طرفین برای رسیدن به توافق جامع، تنها تا روز سوم آذر زمان دارند. نتانیاهو و دیگر مقامات رژیم‌صهیونیستی پیش از این بارها خواستار برچیده شدن تمامی سانتریفیوژهای ایران شده‌اند.
منبع: فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.