خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

درخواست یک مرجع تقلید برای تغییر تاکتیک در برابر “داعش”

به گزارش ادیان نیوز، حضرت آیت الله سید «محمدتقی مدرسی» از مراجع تقلید عراق طی اظهاراتی خواستار تغییر موضع از دفاع به حمله در برابر گروهک تروریستی – تکفیری “داعش” شد.
وی در یکی از سخنرانی های اخیر خود، از ارتش عراق و نیروهای مردمی خواست تا در مبارزه با “داعش”، موضع خود را از دفاع به حمله تغییر دهند تا از این رهگذر پیروزی های بیشتری به دست آورند.
حضرت آیت الله مدرسی همچنین برخی اخبار منتشره درباره پیروزی های توهمی “داعش” در پاره ای از مناطق را ساخته و پرداخته شبکه های دروغ پراکنی ماهواره ای دانست.
او در بخشی از سخنرانی هفتگی در دفترش در کربلا و در حضور جمع انبوهی از زائران و اهالی گفت: پرچم های ترور که به دست گروه های تروریستی مسلح در “جرف الصخر”، “هیت”، “دیالی” و سایر شهرهای عراق برافراشته شد، با همت ارتش و نیروهای مردمی سرنگون شده و خواهد شد زیرا آنها با اراده ای استوار که از امام حسین علیه السلام الگو گرفته اند، رو به جلو حرکت می کنند.
همچنین ایشان خاطر نشان کرد که تمام تلاش های رسانه های دروغ پراکن و گروه های تروریستی برای محو و نابودی هویت ملی عراق بر عکس باعث شده تا عراقی ها بیش تر به میهن و عقیده دفاع از سرزمین مقدسات گرایش بیابند و بدان ها تمسک کنند.
این استاد حوزه علمیه کربلای معلی همچنین تاکید کرد که مردم عراق می بایست راه امام حسین علیه السلام را که عبارت است از نفی کرنش در برابر ظالمان بپیمایند و با تقویت اراده و عزم خود در برابر تزویر در هر کجای دنیا به مقابله برخیزند.
وی به افزایش موج انفجارات و کشتار بی گناهان در بغداد و بسیاری از شهرها و استان های دیگر عراق طی روزهای گذشته اشاره نموده و گفت: جهان از عزم و قدرت ملت عراق به حیرت افتاده است زیرا این مردم با وجود تمام این خطرها و انفجاراتی که هر روز جان ده ها نفر را می گیرد، دارند به زندگی عادی خود ادامه می دهند. مردم عراق ترور و تکفیر را تاب نمی آورند و از اعتقاد راسخ خویش به امام حسین علیه السلام نیرو می گیرند.
شایان ذکر این حضرت آیت الله مدرسی اخیرا در دیدار با فرماندهان لشکر “السلام”، طی اظهاراتی درباره گروه های تروریستی و تکفیری مانند داعش گفت: “داعش” ساخته قدرت های منطقه است که از آن برای تحقق اهداف و منافع خاص خود دراین منطقه بهره برداری می کنند.
منبع: شیعه آنلاین
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.