خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

غربگرایان همیشه در مقابل پیشرفت‌های داخلی سکوت کرده‌اند

نماینده کلیمیان:

همیشه غربگرایان در مقابل پیشرفت‌های داخلی سکوت کرده‌اند عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: غربگرایان در مقابل آمارهای مرگ و میر کرونایی در ایران که شیب کاهشی پیدا کرده است سکوت کرده‌اند و هیچ صدایی از خود به بیرون مخابره نمی‌کنند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، نماینده کلیمیان: همیشه غربگرایان در مقابل پیشرفت‌های داخلی سکوت کرده‌اند. عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: غربگرایان در مقابل آمارهای مرگ و میر کرونایی در ایران که شیب کاهشی پیدا کرده است سکوت کرده‌اند و هیچ صدایی از خود به بیرون مخابره نمی‌کنند زیرا نقطه آمال آنها یعنی غرب رشد صعودی در مرگ و میرهای ناشی از کرونا دارد.

همایون سامه یح نجف آبادی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی ایران امروز، در رابطه با آمار مرگ و میرهای ایران با سایر کشورها، اظهار داشت: متاسفانه کسانی که تمایل شان نسبت به غرب بیشتر است همواره سعی کردند دستاوردهای کشور را در مقابل غرب کوچک و ناچیز قلمداد کنند.

وی ادامه داد: در موضوعات مختلف کشور، غرب گرایان و افراد وابسته به تفکر غربی همیشه آن روی سکه را مشاهده می‌کنند که همیشه غرب نسبت به ایران بالاتر است اما زمانی که کشور در مقابل غرب رشد می‌کند یا در بعضی از موارد حتی نسبت به غرب پیشرفت دارد متاسفانه این افراد در مقابل این پیشرفت ها چشم های خودشان را می بندند و همانند کبک سر در برف می‌کنند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: از این رو این افراد در مقابل آمارهای مرگ و میر کرونایی در ایران که شیب کاهشی پیدا کرده است سکوت کرده اند و هیچ صدایی از خود به بیرون مخابره نمی‌کنند زیرا نقطه آمال آنها یعنی غرب رشد صعودی در مرگ و میر های ناشی از کرونا دارد.

سامه یح افزود: زمانی که واکسن به هر بهانه ای به کشور وارد نشده بود این افراد فریاد می‌زدند و خواستار ورود واکسن به کشور می‌شدند و همواره بیان می‌کردند که کشورهای غربی با واکسیناسیون سراسری مانع از مرگ و میرها شده‌اند اما اکنون واکسن به کشور وارد شده و واکسیناسیون عمومی شکل گرفته و آمار مرگ و میر کاهش بده کرده است لب به تمجید نمی گشایند یا حتی واکسن نزده ها را ترغیب به زدن واکسن نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در برخی از موارد مخالف دولت هستم اما دور از انصاف نیست که به این موضوع اشاره نکنم که دولت جدید در بحث واکسیناسیون عمومی مخصوصا شخص رئیس جمهور به خوبی عمل کرده است و توانست در مدت کوتاه واکسیناسیون عمومی را در کشور انجام دهد.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امیدوار هستیم واکسن های داخلی نیز به ثمر بنشیند و همانطور که معاون اول رئیس جمهور قول داده است منتظر هستیم که خط تولید واکسن های داخلی تکمیل و ما شاهد تولید انبوه واکسن ها داخلی در کشور باشیم.

منبع ایران امروز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.