خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اهل بیت و قرآن دوبال بشر برای رسیدن به سعادت هستند

به گزارش ادیان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد،با بیان این که اهل بیت(ع) و قرآن دوبال بشر برای رسیدن به سعادت هستند، ابرازداشت: اگر این دو نباشند، انسان به سعادت نمی رسد.

وی با اشاره به روایات درباره امام حسین(ع) و قرآن افزود: ارتباط تنگاتنگی بین امام حسین(ع) و قرآن کریم وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که قرآن و امام حسین(ع) کوثر زلال الهی هستند، تصریح کرد: امام حسین(ع) و قرآن کشتی نجات و هر دو حکمت هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: قرآن و امام حسین(ع) هر دو انسان را به سعادت، عزت، شرافت و بزرگی دعوت می کنند.

وی با اشاره به دسیسه های دشمن در جامعه امروز گفت: باید توجه داشته باشیم بهترین راه مقابله با توطئه های دشمن، پیروی از سیره و سنت اهل بیت(ع) است.

امام جمعه خرم آباد در ادامه با بیان این که امام حسین(ع) برای حفظ دین اسلام قیام کرد، تأکید کرد: پیروان اهل بیت(ع) باید برای تعظیم شعائر الهی بذل جان و مال کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی امام حسین (ع) را مظهر ایمان دانست و بیان داشت: با پیروی از سیره و سنت اهل بیت(ع) و ادامه راه امام حسین(ع)، نباید اجازه داد دشمنان اسلام کوچک ترین آسیبی به دین مبین اسلام وارد کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که ارتقای معنویت در جامعه به ویژه بین نسل جوان باید مورد توجه آحاد مردم، اساتید حوزه و دانشگاه، نهادهای فرهنگی و خانواده ها قرار گیرد، افزود: رسالت اصلی اهل بیت(ع) برای سعادت و هدایت بشر بود.
وی در پایان با بیان این که سیره امام حسین(ع) برای زندگی انسان درس است، خاطر نشان کرد: فرهنگ عاشورا بهترین الگو برای زندگی بشر به ویژه نسل جوان است.

منبع : رسا

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.