خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رسانه‌های صهیونیستی:سخنان نصرالله راجدی بگیرید!

به گزارش ادیان نیوز، سخنرانی سید حسن نصرالله در روز عاشورا و هشدار ایشان به رژیم صهیونیستی با تاکید بر بُرد موشک های مقاومت لبنان، نگرانی صهیونیست ها را سبب شد، به طوری که شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی، با پخش بخشی از اظهارات دبیرکل حزب الله لبنان، آن را سخنرانی جنگی خواند و از این سخنان ابراز نگرانی کرد.
در این گزارش، با ادعای این که سخنان سیدحسن نصرالله، ناآرامی ها در قدس و مرزهای شمالی فلسطین اشغالی را سبب شده، بخشی از این سخنان نقل شده است.
سیدحسن نصرالله گفت: باید فرودگاه هایتان را ببندید، باید بندرهایتان را تعطیل کنید و در سراسر فلسطین اشغالی، جایی نخواهید یافت که موشک های مقاومت اسلامی لبنان به آن نرسد.
“ایال زیسر” رئیس بخش خاورمیانه در دانشگاه تل آویو با تاکید بر اهمیت حضور سیدحسن نصرالله در سخنرانی روز تاسوعا و همچنین به عهده گرفتن عملیات انفجار بمب در مسیر عبور گشتی صهیونیستی در کشتزارهای شبعا، گفت: چنین رویکردی، از سال ۲۰۰۶ تاکنون بی سابقه بوده است.
وی احتمال جدی شدن این تهدیدها را بعید دانست، اما در عین حال تاکید کرد: حزب الله ده ها هزار موشک دارد، قدرت این حزب در ضربه زدن به (اسرائیل) در جنگ سوریه، آسیبی ندیده است، زیرا حزب الله، مبارزان خود را به سوریه فرستاده، نه موشک هایی که قادرند تا اقصی نقاط (اسرائیل) را هدف قرار دهند. بنابراین به مسئولان نصیحت می کنم، سخنان نصر الله را جدی بگیرند.
دکتر “ولید محمد علی” مدیر مرکز مطالعات فلسطینی در برنامه “العین الاسرائیلیه” از شبکه العالم در این زمینه گفت: مسئولان صهیونیست، دو چیز را خوب می دانند، نخست، تعداد و بُرد موشک های حزب الله و اطمینان از این که این موشک ها تا اقصی نقاط فلسطین اشغالی بُرد دارد؛ دوم، این که آن ها می دانند جامعه صهیونیستی، سخنان سیدحسن نصرالله را بیش از سخنان مسئولان صهیونیست باور دارند و جامعه صهیونیستی به قدرت حزب الله، ایمان کامل دارد.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.