خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آیا مولوی عبدالحمید برای به رسمیت شناختن رژیم منحوس صهیونستی گام بر می دارد؟!

به گزارش ادیان نیوز، وی در بخشی از اظهارات خود از به رسمیت شناختن فلسطین به عنوان کشوری مستقل از سوی برخی از کشورها ابراز خرسندی کرد و گفت: اینکه بیش از ۱۰۰ کشور، از جمله سوئد و پارلمان انگلیس، فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت می شناسند، تحول بزرگی بوده و نشان آن است که ملتها متوجه شده اند که مشکل فلسطین باید از راه قانون و مسیر عاقلانه حل شود .
وی در بخشی دیگری از سخنان خود در همان خطبه این گونه بیان می کند” اگر اسرائیل به اشغال فلسطین پایان دهد گامی بزرگ در راه مبارزه با تندروی و افراط گرایی برداشته است و اگر اسرائیل سرزمین فلسطین را ترک کرده و به مرزهای خودش برگردد!! به عنوان کشوری از کشورهای جهان زندگی کرده و در همه جا می تواند نمایندگی داشته باشد و در امنیت زندگی کند!!؟”
در این راستا یادآوری چند نکته و مطرح نمودن چند پرسش از جناب مولوی برای آگاهی و اطلاع ایشان و خوانندگان محترم مفید فایده می باشد:
۱- رژیم صهیونستی از سال  1948 با اشغال بخشی از سرزمین فلسطین در منطقه حضور یافته و به این اشغال خود کماکان با کشتار و نسل کشی ملت مظلوم فلسطین با روند افزایش اشغال گری ادامه داده است. لذا از جناب مولوی سؤال می شود که منظورتان از “بازگشت اسرائیل به مرزهای خودش” چیست؟ جناب مولوی اساس این رژیم اشغالگری بوده، پس منظورتان بازگشت به کدام مرز است؟!!
۲- جناب مولوی رژیم صهیونستی که رژیم جعلی، غاصب، ساختگی و نژاد پرست است اساساً با چه منطقی  می تواند در همه جا خصوصاً بلاد اسلامی نمایندگی داشته و در امنیت زندگی کند؟!
آیا مولوی عبدالحمید برای به رسمیت شناختن رژیم منحوس صهیونستی گام بر می دارد؟!
۳- با توجه به اینکه این رژیم منحوس از سال۱۹۴۸ تا کنون بیش از هزاران زن و مرد مسلمان و غیر مسلمان منطقه را قتل عام نموده، چگونه می تواند گامی بزرگی در راه مقابله با افراط گرایی و تند روی بردارد و باعث امنیت جهان باشد؟!!
۴- رژیم صهیونیستی علاوه بر کشتار مستمر مردم مظلوم فلسطین، تاکنون آغازگر هفت جنگ با کشورها و گروه های مقاومت عربی اسلامی منطقه بوده؛ لذا جناب مولوی! رژیمی که اساس بقاء خود را در جنگ و کشتار می بیند، چگونه می تواند در راه قانون و در مسیر عاقلانه گام بردارد؟!!

آیا مولوی عبدالحمید برای به رسمیت شناختن رژیم منحوس صهیونستی گام بر می دارد؟!
باید این موضوع را به جناب مولوی یادآور شویم که گروه های مقاومت فلسطینی به تأسی و الگوپذیری از مقاومت ۳۳ روزه و پیروزی حزب الله لبنان در هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۶ ، توانسته است ارتش پوشالی این رژیم را در حمله اخیر به غزه شکست داده و شهد شیرین پیروزی را به کام مردم مظلوم منطقه بچشاند لذا اقدام اخیر برخی از دولت های غربی در به رسمیت شناختن کشور فلسطین را باید نتیجه دفاع و پیروزی آنان در جنگ اخیردانست و نه گام برداشتن این دولت ها در راه قانون! لذا به جنابتان توصیه می شود ضمن مطالعه بیشتر در اینگونه موارد، حرکت، گام برداشتن و بیان مواضع در ذیل و همسو با مواضع و بیانات بزرگان جهان اسلام در خصوص موضوع فلسطین را سرمشق خود قرار داده تا کمک و مرحمی برآلام این مردم مظلوم و بی دفاع باشد.
منبع: بولتن
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.