خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

توهین صهیونیست ها صدای خاخام اعظم را درآورد

به گزارش ادیان نیوز، اسحاق یوسف، خاخام اعظم اسرائیل ضمن انتقاد شدید از سیاست نتانیاهو و صهیونیست‌هایی که به مسجدالاقصی یورش می‌برند، گفت: یهودیانی که حریم این مسجد را نقض می‌کنند، مرتکب گناه بزرگی می‌شوند.
پایگاه اطلاع‌رسانی Islametinfo نوشت: اسحاق یوسف، خاخام اعظم رژیم صهیونیستی، شهرک‌نشینان یهودی و سیاست بنیامین نتانیاهو را به باد انتقاد گرفت.
خاخام اعظم یهودیان سفاردی، در نطقی تند علیه یهودیان افراطی که از هفته‌ها پیش مشغول حمله به مسجدالاقصی در قدس شریف هستند، گفت: این اسرائیلی‌ها آلت دست سیاستمداران راست افراطی و خاخام‌های رده چهارم بوده و محوطه سومین مکان مقدس اسلامی(مسجدالاقصی) را مورد هتک حرمت قرار می‌دهند.
 به گفته اسحاق یوسف، افرادی که دست به این اعمال می‌زنند، گناه بزرگی را مرتکب می‌شوند و خداوند آن‌ها را به شدت مجازات خواهد کرد.
او گفت: افراطیون یهودی، نفرت و اقدامات خشن اعراب را برمی‌انگیزند، این‌ها باعث می‌شوند خون‌های بسیاری ریخته و زمینه وقوع درگیری‌های خونین در شهر قدس فراهم شود.
 
به گزارش خبرگزاری رسمی اردن(پترا)، رسانه‌های اسراییلی تصریح کردند، اسحاق یوسف، همچنین از خاخام‌هایی که به یهودیان اجازه می‌دهند وارد مسجدالاقصی شوند، به شدت انتقاد کرده است.
منبع: جام نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.