خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دشمنی وقیحانه با مراجع تقلید در قاموس وهابیت و افراطیون شیعه

به گزارش ادیان نیوز، توهین های وقیحانه و بی ادبانه افراطیون شیعه به مراجع عظام تقلید، دلیل دیگری است از انحراف عمیق آنها نسبت به اصول اسلام و تشیع. دشمنی و مخالفت با علمای بزرگ شیعه که سردمداران تشیع راستین علوی و منادیان وحدت اسلامی هستند، وجه اشتراک افراطیون شیعه و وهابیت است. در اینجا به نمونه ای از این وقاحت ها می پردازیم.
عرفان نجاست است!
حسن الهیاری کارشناس شبکه افراطی اهل بیت در تاریخ ۱۷ /۴ /۹۲ به آیت الله جوادی آملی توهین کرده و می گوید: «افرادی که مشغول آموختن فلسفه و عرفان هستند، توجه به عقاید حقه ندارند و فکر می کنند چون فلسفه خوانده اند قادر هستند جواب شبهات را بدهند. آقای جوادی آملی به این مسئله خیلی افتخار می کند. من وقتی در قم بودم شاهد این موضوع بودم. شما اصلا شبهات را بلد نیستی، تو چه فکر کرده ای؟!… کسی که اسفار می خواند و آن را تدریس می کند اصلا نمی تواند شبهه جواب بدهد. خودش سراپا شبهه مجسم است!»
او همچنین در تاریخ ۶/ ۴ /۹۲ در پاسخ به یکی از بینندگان برنامه که نظر او را درباره عرفان می پرسد، می گوید:« عرفان یعنی نجاست و گمراهی» این بیننده ادامه می دهد:« خیلی از علمای بزرگ همچون آیت الله قاضی طباطبایی از بزرگان این علم بودند. در این باره چه می گویید؟» الهیاری می گوید:« قبول ندارم. عرفان یعنی گمراهی و ضلالت.»
سید حسن نصرالله، ابلیس لبنان!
ملازاده مجری شبکه وهابی وصال در تاریخ ۴ خرداد ۹۲ از سید حسن نصرالله به عنوان ابلیس لبنان نام برده و او را با موشه دایان مقایسه می کند. او همچنین می گوید: «خمینی و خامنه ای می گفتند راه قدس از کربلا می گذرد ولی دیدیم که با اسرائیلی ها هم پیمان شدند و با امام زمان خود یعنی رییس جمهور آمریکا «بوش» دوست شدند.»
حسن الهیاری همچنین در تاریخ ۱۷ /۴ /۹۲ با حمله به حوزه علمیه قم می گوید:« حوزه علمیه قم افراد را بی سواد پرورش داده و فقط به آنها شعار می آموزد. مثل اینکه اسراییل و آمریکا بد و جهان خوار هستند. اینکه یهودیان آمده اند و چه توطئه هایی بر ضد اسلام انجام دادند… علمای قم در مباحث اعتقادی بسیار ضعیف هستند.»
ملازاده مجری شبکه وهابی وصال نیز در تاریخ ۱ /۴ /۹۲ می گوید: «آیا امروز مراجعی که بنده آنها را خطرناک ترین دزدان جهان اسلام می دانم به کسی حساب پس می دهند؟ آیا شما دیده اید؟ این مسئله برای این است که اطرافیان آنها مثل بز هستند!»
توهین به آیت الله مصباح یزدی
الهیاری در تاریخ ۱۸ / ۸ /۹۲ با توهین وقیحانه به آیت الله مصباح یزدی می گوید:«تمساح یزدی گفته مدیریت امام خامنه ای شبیه معصوم است. این کافر چقدر نجس است.»
در ادامه یکی از بینندگان در تماس با الهیاری می گوید: «امسال محرم، یکی از شاگردان آیت الله مکارم به نقل از او گفت این که گفته می شود روز عاشورا زن ها با موی پریشان از خیمه ها بیرون آمدند، درست نیست چون اهل بیت چنین کاری نمی کنند.»
الهیاری در پاسخی بی ادبانه به این سخنان می گوید: «این سلطان شکر اصلا نمی فهمد چه می گوید.»
ملازاده مجری شبکه وهابی وصال در تاریخ ۵ /۹۲/۷: در توهین به مراجع شیعه می گوید: «روحانیون شیعه مفت خور و خمس خور و یک مشت توطئه گر و فریب کار هستند.»
حسن الهیاری نیز در تاریخ ۱۸ /۸ / ۹۲ می گوید:«علت پیروزی انقلاب این بود که مردم ندیده بودند عالم بر سر مردم کلاه بگذارد. اما در این عصر مکارم و نوری را دیدند که دروغ می گویند.»
منبع: اخوت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.