خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تلاش حماس برای افزایش توان مقاومت

به گزارش ادیان نیوز، محمود الزهار در دیدار با نخبه ها و صاحب نظران شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه افزود: ماموریت ما دستیابی به این هدف است و اگر چنین نکنیم به شما ملت فلسطین خیانت کرده ایم.
وی با تاکید براین که حماس اجازه نخواهد داد ساکنان فلسطینی نوارغزه در محاصره باشند، با اشاره به توانمندی و قدرت این جنبش خاطرنشان کرد، مردم غزه با دستیابی به توان و قدرت مقابله با دشمن هرگز خوار نخواهند شد.
الزهار با بیان این که جنبش حماس علاقه ای به جنگ ندارد، اظهار داشت: ما می توانیم با ابزار و شیوه های مختلف به دشمن صهیونیستی ضربه بزنیم.
وی افزود: تونل های مقاومت، نظریه های امنیت ملی صهیونیستها را زیر سوال برد و بار دیگر بر مخالفت جنبش حماس با اقدام ارتش صهیونیستی مبنی بر ایجاد منطقه حایل در مرزهای غزه تاکید کرد.
عضو دفترسیاسی جنبش حماس، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و رهبر جنبش فتح را به بی توجهی و عدم تمایل به برقراری آشتی ملی میان گروه های فلسطینی و ثمر نشاندن آن متهم کرد.
وی هم چنین اتهام محمود عباس به جنبش حماس مبنی بر دست داشتن درانفجار منازل هفت تن از رهبران جنبش فتح در غزه را تعجیب آمیز و بی اساس دانست.
الزهار با بیان این که کمیته تحقیق در صدد شناسایی عوامل انفجارها است، گفت: جنبش حماس؛ اولین گروهی است که از این انفجارها ضرر می کند زیرا مردم فلسطین با حماس همکاری امنیتی دارند.
عضو دفترسیاسی جنبش حماس گفت: گذرگاه های اشغالگران هیچ ارتباطی به حماس ندارد وهمه از دولت وفاق ملی انتظار دارند تا کنترل گذرگاه رفح را به دست بگیرد.
الزهار با محکوم کردن ادامه همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، احتمال به ثمر نشستن برنامه مقاومت بدون اجرای بندهای توافق آشتی ملی را تکذیب کرد.
وی همچنین افزود: مردم مصر می دانند جنبش حماس هیچ ارتباطی با انفجارها و عملیات کشتار در منطقه سینا ندارد و ما از این حوادث ناراحت بوده و هیچ دخالتی با عوامل آن نداریم.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.