خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تبلیغات گسترده جریان شیرازی‌ها توسط مرکز تحقیقات‌ رایانه ای قائمیه اصفهان

به گزارش ادیان نیوز٬ پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، دست استکبار از دامان این کشور برچیده شد و از همان لحظه تاکنون هر گروهی که به نحوی به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند مورد حمایت های ویژه صهیونیسم جهانی قرار می گیرد تا شاید این سلطه دوباره احیا شود. حال خواه از سلطنت طلبان و انجمن حجتیه و منافقین و گروهک های تروریستی باشد یا از فرقه های ضاله همچون بهائیت و صوفیه و … .
همه ما خوب می دانیم که هزینه راه اندازی و نگهداری یک شبکه ماهواره ای و یا حتی یک سایت چقدر هزینه دارد با این حال جریان تفرقه افکن شیرازی ها با تبلیغات گسترده و با ایجاد شبکه های ماهواره ای مختلف و سایت های گوناگون به اصطلاح شیعی و تولیدات چندرسانه ای متنوع به تبلیغ اسلام مورد نظر خودشان که همان اسلام آمریکایی است می پردازند.
با کمی تامل در این موضوع  متوجه می شویم که چرا این جریان مورد حمایت ویژه استکبار قرار گرفته است. به راحتی می توان حدس زد  پول هایی که برای این جریان هزینه می شود از کجا تامین و برای چه مقاصدی به کار برده می شود، فعالیت هایی که در ظاهر برای تبلیغ شیعه به کار برده می شود در نهان متضاد با اندیشه های ناب اسلامی و شیعی است.
اگر مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان از فعالیت این جریان بی اطلاع است که جای بسی تاسف است و اگر آگاهانه به تبلیغ این فرقه تفرقه افکن پرداخته است که این عمل باید توسط مراجع ذیصلاح پیگیری شود.

حمایت قائمیه از شیرازی ها

منبع: فتن

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.