خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

واکنش عجیب ‌تشکیلات‌خودگردان به عملیات شهادت طلبانه قدس

به گزارش ادیان نیوز، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین تشکیلات خودگردان در حالی این عملیات را محکوم کرد که صهیونیست ها دیروز یکی از شهروندان فلسطینی را در قدس حلق آویز کرده و به شهادت رساندند.
ریاست تشکیلات خودگردان در رام الله با انتشار بیانیه ای، صهیونیست های به هلاکت رسیده در این عملیات را “نمازگزار” خواند، و از عملیات شهادت طلبانه قدس تحت عنوان “عملیات قتل نمازگزاران یهودی در یکی از معابد قدس غربی” نام برد.
دو جوان فلسطینی از ساکنان قدس، صبح امروز در عملیاتی شهادت طلبانه در غرب قدس اشغالی، ۴ صهیونیست را به هلاکت رسانده، ۱۳ تن را زخمی کردند که حال برخی از آنان وخیم است.
این عملیات در واکنش به شدت گرفتن تجاوزهای رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست به قدس و مقدسات مسلمانان به ویژه مسجد الاقصی و همچنین در واکنش به سیاست های رژیم صهیونیستی در یهودی سازی قدس صورت گرفت.
کارشناسان سیاسی، این عملیات و اقدامات خودجوش مردم قدس را مصداق اوج گرفتن انتفاضه سوم در دفاع از قدس و مسجد الاقصی می دانند.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.