خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

شادمانی رسانه اسلام ستیز از غده سرطانی تشیع لندنی

به گزارش ادیان نیوز، سایت محبت نیوز، سخنان یکی از مسئولین سابق جمهوری اسلامی ایران، درباره حمایت انگلیس از روحانی نماهای شیعه، را انعکاس معناداری داده است.
تجربه انگلیس خبیث در ایجاد فرقه ها، تجربه ای بس طولانی است. ایجاد فرقه ضاله وهابیت و بهائیت و .. در قلب اسلام برای ضربه زدن به اساس اسلام، از عملکرد های شوم انگلیس در این توطئه پیچیده است.
این کشور استعمارگر، هم اکنون نیز برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و به جان هم انداختن مسلمانان و به انحراف کشاندن مراسم عزاداری اهل بیت(علیهم السلام)، به ایجاد و حمایت از فرقه انحرافی صادق شیرازی روی آورده است.
در حالی که شبکه المنار و دیگر شبکه های مخالف سلطه، از ماهواره اروپا حذف می شود، ۲۱ شبکه ماهواره ای متعلق به این جریان منحرف و افراطی، از جمله شبکه های امام حسین(ع)، سلام، الانوار و غیره و هم اکنون نیز شبکه بیت العباس، توسط انگلیس خبیث و دیگر مستکبرین برای این جریان راه اندازی شده است.
نفوذ در هیات های عزاداری سیدالشهدا(ع) و ترویج قمه زنی و انحراف در مراسم عزاداری ماه محرم، که از آرزوهای نظام سلطه است، با پوند انگلیسی و دلار آمریکایی و با میدان داری این جریان در حال پیگیری است.
صادق شیرازی، ساده لوح بی اطلاع از مبانی فقهی، که مرجع تقلید خوبی برای گردانندگان صهیونیسم بین الملل است، در پاسخ به استفتائی، درباره آئین های عزاداری، نظریه لندنی وبدون پایه شرعی، را ابراز کرده است.
سوال مطروحه و پاسخ مربوطه بدین شرح است ؛
سؤال: برخی از عزاداری هایی که ذیلا بیان می شود در برخی از مناطق ایران و جهان به قصد مواسات با حضرت ابا عبد الله الحسین علیه السلام و اهل بیت آن حضرت و شهدای کربلا انجام می گردد. حکم آنها چیست؟ و آیا مصداق جزع بر سیدالشهداء علیه السلام می باشند؟
الف) بر روی آتش راه رفتن.ب) بر روی خار راه رفتن.ج) بر روی شیشه غلتیدن.د) خراشیدن صورت و لطمه بر سینه و صورت زدن به حدی که خون جاری می شود.هـ) با زنجیر تیغی به کمر زدن به حدی که خون جاری می شود.و) قمه زدن.
جواب: به پا داشتن عزاداری سیدالشهداء علیه السلام به نحوی که نزد محبان امام حسین علیه السلام و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام متعارف است، موجب اجر جزیل و ثواب کثیر می باشد.
در حالی سایت متعلق به صادق شیرازی، فتنه گر اصلی این جریان مدعی می شود که خاندان وابسته وی، در شکست استعمار انگلیس نقش داشته اند، که این استعمار گر، پایتخت خود را آشیانه این مفسدین قرار داده است.
گفتنی است، بدعت ها و انحرافاتی که از این گروه و به نام شیعه، درحال ترویج و اشاعه است، هیچ گونه تطابقی با اسلام راستین و تشیع ناب ندارد و در جهت اهداف پلید استعمار گران زخم خورده از اسلام ناب است.
منبع: انجمن رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.