خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

هشدار چندباره سازمان حج به زائران اربعین

به گزارش ادیان نیوز، محسن نظافتی گفت: متقاضیان اعزام به کربلای معلی در ایام اربعین حسینی بدون داشتن ویزا به مرزها مراجعه نکنند و در شهرهای محل اقامت خود با مراجعه به کارگزاری‌های سازمان حج و زیارت ثبت نام خود را انجام دهند.
وی گفت: متقاضیان زیارت اربعین با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور و با پرداخت ۴۰ دلار نقدی بابت صدور ویزا بعلاوه ۱۵۰ هزار ریال بابت حق کارگزار می‌توانند در طرح ساماندهی زائران اربعین امسال ثبت نام کنند.
نظافتی افزود: در این صورت زائران از خدمات پزشکی رایگان و بیمه برخوردار خواهند شد، اسکان، تغذیه و حمل و نقل زائران ساماندهی شده در این طرح، در ایران و عراق بر عهده خود زائران خواهد بود.
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت افزود: حتی زائرانی که توانسته‌اند تاکنون ویزای خود را دریافت کنند توصیه می‌شود با مراجعه به کارگزاری‌های سازمان حج و زیارت در طرح ساماندهی زائران شرکت کنند تا بدون اتلاف وقت در مرزها و با کاهش زمان توقف و جلوگیری از ازدحام از مرز خارج شوند چراکه در اینصورت زمان خروج از مرزها به آنها اعلام می‌شود.
منبع: فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.