خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مباحث عمیق توحیدی و معارف اهل بیت(ع) را به میهمانان کنگره ارایه کنید

ادیان نیوز: معظم له در جلسه درس تفسیر خود در مسجد اعظم در سخنانی با اشاره به برگزاری کنگره خطر جریانات تکفیری اظهاداشتند: به برکت امام و خون‌های پاک شهدا و حمایت مراجع و رهبری، بزرگترین همایش در حوزه علمیه در حال برگزاری است و شما عزیزان باید کمر همت ببندید و گفت‌وگو بگیرید و مصاحبه کنید تا میهمانان با دست پر از این کشور برگردند.
ایشان بیان داشتند: این افراد از ۸۳ کشور آمده‌اند که آوردن آنان از این تعداد کشور کار آسانی نبوده است؛ همه مراجع و مسئولین و حوزه و دانشگاه تلاش کردند تا اینها بیایند و شما باید حرف‌های عمیق توحیدی را که دارید به اینها منتقل کنید؛ اگر حضور در جلسه لازم بود شرکت ‌کنید، ایراد مقال یا ارائه مقالت لازم بود ارائه کنید.
معظم له با اشاره به اقتدار حوزه های علمیه، بیان داشتند: اگر دیر بجنبیم نظیر آنچه که در جریان وهابیت در حرمین و تخریب قبور ائمه علیهم السلام، پیدا شد، پیدا می‌شود.
حضرت آیت الله جوادی آملی عنوان کردند: قبلاً یک وقتی می‌گفتند «اطلبوا العلم ولو بالسین» اما الآن شرق و غرب می‌گوید ، برای کسب علم به قم و ایران مهاجرت کنید، الان بیش از هفتاد ملیت آمدند در قم دارند درس می‌خوانند، طلبه می‌شوند و صدای امام و انقلاب و معارف اهل بیت(ع) به دیگر نقاط دنیا می رسانند.
ایشان تاکید کردند: الآن فرصت مناسبی است که شما این بزرگواری را بکنید بگذارید اینها با دست پر برگردند، آنها(میهمانان همایش) را رها نکنید و شبهات را پاسخ دهید زیرا قرآن و روایات ما را رها نکرده‌اند و به اندازه کافی برای آنان پاسخ داریم.
منبع: حوزه نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.