خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

راهبرد شبکه های مسیحی برای افزایش آسیب های اجتماعی

به گزارش ادیان نیوز، در تماس زنی با شبکه صهیونیستی نجات، بعد از دخالت های بی جای رضا صفا، در زندگی خصوصی آن فرد، فرار از خانه را حق دختر وی خواند و مقصر فرار را خانواده وی معرفی کرد.
از گفت و گوی آنها مشخص می شد، که زندگی مستقل فرزندان مجرد خانواده، که فرهنگ حاکم بر مردم آمریکا است، توسط رضا صفا در حال تلقین به مخاطبین این شبکه بود.
این کشیش خود خوانده فرقه مسیحیت پولسی، برای همدردی با این فرد، حتی از دختر خود هم مثال آورد که وی به دختر خود، برای انتخاب نوع زندگی، آزادی تمام داده است.
وی در ادامه برای طبیعی جلوه دادن این آسیب اجتماعی گفت، اگر انسان یک تصمیم گرفت، حتی خدا هم قادر به تغییر آن نیست و در این رهگذر، وی در صدد پذیرش این مطلب بود که تصمیم دختر وی برای فرار از خانواده، قابل تغییر نیست.
آسیب های اجتماعی همچون فرار فرزندان از خانواده، که در نتیجه زندگی در خانواده های کم اعتقاد و متزلزل به وجود می آید، با گرم نگه داشتن محیط خانواده به راحتی قابل پیشگیری و باعث بازگرداندن فرزندان به خانواده است.
فرزندانی که به هر علت از متن خانواده رنجیده شده است، باید به آن ها توجه بیشتری صورت بگیرد و با بهره گیری از تکنیک های متعدد روان شناسی نوجوان و جوان، وی را ترغیب به بازگشت به آغوش خانواده کرد.
 
خانواده های کم اطلاعی که با شبکه های ماهواره ای تماس می گیرند، با دلخواه خود وارد یک زنجیره انحراف و اشتباه های متعدد شده که پیمودن ادامه و انتهای مسیر، دیگر در اختیار آنها نیست، بلکه در اختیار گردانندگان مغرض آن شبکه ها است.
آئین مسیحیت، که برای زندگی امروزی دارای نواقص متعدد است، به عنوان ابزاری در دست سرویس های جاسوسی قرار گرفته تا برای پیشبرد اعمال شیطانی خود، دست به دامان دین و مذهب و اعتقاد شوند.
در این راستا، با راه اندازی شبکه های ماهواره ای متعدد به زبان فارسی، در صدد جذب افرادی که به نوعی با یکی از آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد، طلاق، خانواده های متزلزل، فرزندان متواری از خانه و .. دست و پنجه نرم می کنند، هستند.
خانواده ها، در هنگام مواجه با مشکلات خانوادگی، بهتر است به اعضای خانواده خود اعتماد کرده و یا در موارد حاد  و ضروری با مشورت روان شناسان متعهد، به زندگی سالم و متعادل اجتماعی برگردند.
افتادن در دام واژه پردازی ها و مهمل گویی های مبلغان مسیحی، اولین خطر ارتباط با شبکه های ماهواره ای مسیحی، همچون نجات است.
این شبکه های ماهواره ای که با محوریت و مدیریت افراد موثر فرقه صهیونیسم بین الملل و سرویس های جاسوسی غربی، اداره می شود، بر خلاف ظاهر مردم پسندی که نشان می دهد، باطنی شیطانی و حیوانی دارند.
گفتنی است، با توجه به اینکه کانون خانواده، اولین مرکز فرهنگ پذیری و اجتماعی شدن فرزند، محسوب می شود، مورد توجه جدی نظام سلطه برای نفوذ در دیگر لایه های اجتماعی و قتل عام فرهنگ اسلامی مردم ایران است. 
منبع: رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.