خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تشرف جهانگردان آمریکایی به حرم مطهر رضوی

به گزارش ادیان نیوز، مدیر کل روابط عمومی آستان قدس رضوی گفت: ۲۰ نفر از جهانگردان آمریکایی در مراسمی که از طرف اداره زائران غیر ایرانی تدارک دیده شده بود شرکت و از موزه‌های فرش و مرکزی، صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی بازدید کردند.
هاشم آبادی افزود: کارشناس مذهبی در این بازدید به سئوالات و شبهات ایجاد شده در ذهن جهانگردان درباره اسلام و رفتار و گفتار مسلمان‌ ها پاسخ دادند و درپایان بسته‌ های فرهنگی به جهانگردان حاضر در حرم مطهر رضوی اهدا شد.
یکی از گردشگران آمریکایی در حاشیه بازدید از موزه فرش و مرکزی آستان قدس رضوی با اشاره به جایگاه بالای فرش ایرانی در دنیا گفت: ما در این موزه، ارزش و اوج زیبایی و ظرافت هنر ایرانی را مشاهده کردیم.
ماریا جویدانا در ادامه کاشی‌ کاری حرم مطهر رضوی را بی نظیر دانست و افزود: ترکیب رنگ آنها هم به انسان آرامش می دهد و هم زیبایی حرم را چند برابر کرده است.
جویدانا صدای اذان را دلنشین دانست و گفت: حجاب زن‌ها و مرد‌ها و نماز و دعا خواندن افراد در این مکان به صورت گروهی، باشکوه است و ناخواسته انسان را مجذوب می‌ کند
منبع: باشگاه خبرنگاران
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.