خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سیاه نمایی و تبلیغ مسیحیت دو رکن سازمان های تبشیری

به گزارش ادیان نیوز، یکی از  این سازمان ها  که به فعالیت تبشیری در کشورهای مختلف و از جمله ایران نیز می پردازد سازمان اُپن دُرز open doors است.
حجم عظیم فعالیت این سازمان به ظاهر “خدمات مسیحی” تا آن جا پیش رفته  که در سال ۱۹۸۱ میلادی طی پروژه ای با عنوان مروارید، تعداد یک میلیون کتاب مقدس فقط در طول یک شب در کشور چین توزیع کرده است.
در سال ۱۹۸۲ میلادی و در اوج جنگ سرد و تدارک همه جانبه غرب به سردمداری آمریکا برای فروپاشی شوروی، مبشرین این سازمان، پیش قراول نقشه راه غرب شده و در برنامه ای با عنوان هفت سال دعا برای شوروی، به اهداف سیاسی خود رنگ و بوی مذهبی دادند.
سازمان اوپن درز در سال ۱۹۹۸، در میان قحطی زدگان جنوب سودان، غذا توزیع کردند و با زمینه سازی های مناسب، سرانجام با حمایت همه جانبه غرب در سال ۲۰۱۱ میلادی، این بخش انرژی خیز از کشور سودان جدا شد.
در سال ۲۰۰۸، بیش از ۱۱۴ مبلغ مسیحی برای اعزام به مناطق مختلف جهان توسط این سازمان ترییت شد و از طریق این افراد آموزش دیده، دوره های آموزشی برای تشویق و جذب غیر مسیحیان به مسیحیت تبشیری اجرا شد.
در وب سایت رسمی سازمان اوپن درز، مواردی از مظلوم نمایی و سیاه نمایی درباره اوضاع مسیحیان ایران به چشم می خورد چنانکه بدون ارائه هیچ سندی درباره اشتغال مسیحیان ادعا شده است که  “آنها درپیدا کردن و حفظ شغل مشکل دارند.”
ادعای بی اساس دیگری که توسط این سازمان مطرح شده، ادعای شکنجه و شلاق زنی مسیحیان است و این ادعای مضحک بارها از طرف رسانه های فرقه مسیحیت تبشیری بازنشر شده است. 
با وجود اینکه سرانه کلیساهای مسیحیان ایران، از سرانه مساجد مسلمانان بالاتر است، این سازمان مدعی عدم آزادی مسیحیان در انجام مراسم عبادتی شان در ایران هستند که بررسی تعداد کلیساهای مسیحیان کدب این مدعا را ثابت می کند.
نکته جالب تر اینکه در رده بندی ساختگی که توسط این سازمان در خصوص اوضاع مسیحیان در جهان اعلام شده نوع حکومت در عربستان سعودی دموکراسی پارلمانی ولی حکومت جمهوری اسلامی ایران ، پادشاهی عنوان شده است.
این در حالی است که در کشور عربستان، مردم هیچ سهمی در انتخاب قوای حاکم ندارند، ولی در نظام سیاسی ایران، که بر پایه مردم سالاری دینی است، همه مسئولان نظام، با رای مستقیم یا غیر مستقیم مردم، انتخاب می شوند.
این سازمان با تربیت مبشر و میسیون و توزیع کتاب مقدس، ‌در جهت مسیحی کردن مردم کشورهای هدف،  به خصوص کشورهای اسلامی گام بر می دارد و تربیت نسل مسیحی، از جمله اهداف این سازمان وابسته به غرب، را تشکیل می دهد به گونه ای که به اقرار خودشان، بیش از سه میلیون کتاب مقدس مخصوص کودکان در ۵۰ کشور دنیا توزیع کرده اند.
در مناطقی که سازمان اوپن درز با مشکل حضور و فعالیت مواجه است،‌ با تاسیس برخی موسسات مردم پسند و در قالب کارهای بشردوستانه،‌ برنامه های خود را پیش می برد.
گفتنی است، این سازمان، در خصوص مسائل داخلی ایران نیز حساسیت بالایی دارد و تمرکز فعالیت آن بر حمایت و پشتیبانی مادی و غیر مادی از تازه مسیحیان است. 
در همین راستا این سازمان به دنبال گسترش کلیساهای خانگی و غیر قانونی در کشور است و ایجاد بدبینی در اقلیت مسیحی پذیرفته شده در قانون اساسی از اهداف این سازمان مسیحی صهیونیستی است.
اگر چه تا کنون در این اقدام موفقیتی به دست نیاورده و حمایت همه جانبه اقلیت مسیحی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر انقلاب خط بطلانی بر توطئه سازمان “درهای باز” بوده است.
منبع: انجمن رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.