خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رژیم صهیونیستی نوار غزه را هدف قرار داد

به گزارش ادیان نیوز، به نقل از روزنامه القدس العربی، ارتش اسرائیل عصر امروز پنج شنبه (۶ آذر) به بهانه حمله به یک خودروی نظامی متعلق به این رژیم،  اراضی زراعی در جنوب شرق اردوگاه البریج واقع در مرکز نوار غزه را هدف تیراندازی و حمله توپخانه‌ای خود قرار داد.
 ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه رسمی خود در توئیتر اعلام کرد: به سمت نیروهای وابسته به ارتش در نزدیکی دیوار حائل واقع در مرز نوار غزه شلیک شده است و در پی این تیراندازی، یک خودروی متعلق به ارتش آسیب دیده است.
این در حالی است که تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حمله ای که رژیم صهیونیستی مدعی آن شده را به عهده نگرفته است.
از سوی دیگر شاهدان عینی گفتند: نیروهای ارتش اسرائیل که  در مرز مشترک با نوار غزه مستقرند، عصر امروز به سمت اراضی زراعی در شرق اردوگاه البریج واقع در مرکز نوار غزه  تیراندازی کردند.
این شاهدان همچنین گفتند: ارتش اسرائیل ۳ گلوله توپ نیز به این منطقه شلیک کرده است.
طرف فلسطینی و اسرائیل ۲۶ آگوست گذشته (۴ شهریور) با نظارت مصر بر سر آتش بسی بلندمدت به توافق رسیدند که به ۵۱ روز از حملات بی رحمانه و ددمنشانه اسرائیل به نوار غزه پایان داد.
در این جنگ، بیش از دو هزار فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۱ هزار نفر نیز زخمی شدند. این در حالی است که هزاران منزل متعلق به شهروندان فلسطینی ویران شد.
منبع: تسنیم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.