خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تلاش آمریکا و اسرائیل برای سرنگونی مذهب شیعه در خاورمیانه

به گزارش ادیان نیوز، پایگاه خبری “الغد” عراق در مقاله ای نوشت: از بدو آغاز بهار عربی به ویژه در خاورمیانه، سیاست های ایالات متحده آمریکا در این منطقه تغییر کرد، به نوعی آمریکا با همکاری گروه های تروریستی از جمله القاعده به دنبال از بین بردن حرکت انقلابی مردم بود.
به همین دلیل در هر کشوری که انقلابی صورت می گرفت بعد از چند گاهی پرچم های سیاه تروریست ها در آنجا نمایان می شد، تروریست ها با عنوان اسلام هر کاری می کردند و باعث اسلام هراسی شدید در بین مردم دنیا می شدند.
اسرائیل و آمریکا به خوبی می دانند که اسلام ناب محمدی، همان مذهب شیعه اثنی عشری است به همین دلیل به دنبال لرزاندن پایه های این مذهب شدند.
حمله به سوریه، آغاز حمله به شیعیان به شمار می رفت چرا که تروریست های تکفیری در بیانیه های خود مدعی بودند که به قبر مطهر زینب کبری حمله ور خواهند شد .
جوانان غیور شیعه از عراق، ایران، افغانستان، پاکستان و دیگر کشورها به سرعت به سوریه شتافتند و نگذاشتند تکفیری های وحشی به مقدسات حمله ور شوند.
دفاع جوانان شیعه در سوریه همه جانبه شد، وحتی توانست روحیه ای فوق العاده در ارتش این کشور ایجاد کند، اگر ارتش سوریه،  حماسه و جهاد جوانان شیعی را مشاهده نمی کرد بدون شک نمی توانست وجبی از خاک اشغال شده ی کشور خویش را بازپس بگیرد، چرا که جوانان شیعی از اعتقاد برخوردار بوده وهستند و این اعتقاد را هیچ از ارتش های دنیا ندارد.
هم اکنون جوانان غیور شیعه ی حزب الله در سوریه توانسته اند که امنیت این کشور را مدیریت کنند.
از سویی دیگر، تروریست های تکفیری وارد عراق شدند، آمریکا، اسرائیل با همکاری چندین کشور عربی در مدت کوتاهی توانستند برخی از قبائل و گروه های صدام دوست را خریداری کنند، در حقیقت این افراد از برخی از سران سیاسی عراق، سران قبائل اهل سنت و بعثی های فراری در استان های سنی نشین عراق بودند، آنها راه را برای ورود تکفیری ها به عراق هموار ساختند.
تکفیری ها در مدت چند هفته توانستند به چندین استان عراق مسلط شوند، ودر آنجا هر فعل و هرکاری را مباح می دانستند.
حمله ی اصلی تکفیری ها مقدسات شیعیان به شمار می رفت، تکفیری ها  به کربلاء نزدیک شدند، ولی با فتوای مرجعیت دینی نجف اشرف روبرو شدند، با فرمان جهاد کفایی در عراق، حرکت تکفیری ها در این کشور متوقف شد و در این اواخر نیروهای مردمی توانستند تروریست ها را به هلاکت برسانند و آنها را تارومار کنند.
بی شک آمریکا، اسرائیل و کشورهای عربی، که اداره کننده ی تروریسم در منطقه هستند به دنبال فروپاشی نظام های وابسته به شیعیان هستند.
اکنون ائتلاف ضد داعش و امثال آنها با شکست مواجه شده است، چرا که حزب الله در سوریه و لبنان، نیروهای مردمی (سپاه بدر، حزب الله، عصائب اهل الحق، سرایا السلام) در عراق داعش را به نابودی کشانده اند…
این ها همان شیعیان هستند که اکنون با استراتژیک خاص نظامی خود توانستند تروریست ها را به نابودی بکشانند…
استکبار اکنون در عراق و سوریه و لبنان جنگ نظامی و در ایران جنگ اقتصادی به راه انداخته است و گمان می برد که می تواند شیعیان را از این طریق از بین می برند.
همه بدانند که برای از بین بردن مذهب حقه ی تشیع، دشمنان این مذهب به همه امری متوسل می شوند تا ارکان این مذهب را متزلل کنند ولی به اذن خدا آنها به هدف خود نخواهند رسید.
مترجم: سید محمد المقرم
منبع: شیعه آنلاین
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.