خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حمله سایبری سوریه‌ به سایت‌های آمریکایی

به گزارش ادیان نیوز، این شرکت موسوم به Gigya که با ۷۰۰ شرکت تجاری بزرگ و کوچک آمریکایی همکاری می‌کند، می‌گوید هکرهای یاد شده وب سایت آن را کنترل کرده و از امکاناتش برای آپلود پیامی در وب سایت‌های دیگر استفاده کردند.
پاتریک سیلر مدیر عامل شرکت Gigya می‌گوید حمله یاد شده روز گذشته ساعت ۶:۴۵ صبح به وقت شرق آمریکا رخ داده و در نتیجه آن بسیاری از مشتریان Gigya نتوانسته‌اند به خدمات آن دسترسی پیدا کنند. هکرها ترافیک اینترنت وب سایت Gigya را به سمت یک سرور دیگر منحرف کرده‌اند و پیامی دال بر هک شدن دهها سایت دیگر را به نمایش گذاشته‌اند.
پیام یاد شده بر روی وب سایت های چندین روزنامه انگلیسی، شبکه سی ان بی سی و سایت لیگ ملی هاکی آمریکا به نمایش درآمد. پیام مذکور برای مدتی بر روی چند سایت خرده فروشی هم نمایش داده شد. سایت های یاد شده همگی بعد از چند ساعت به حالت عادی خود بازگشتند.
هکرهای سوریه‌ای پیش از این هم چندین بار با هک کردن سایت های تجاری و دولتی وابسته به کشورهای غربی دست به قدرت نمایی زده بودند.
منبع: فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.