خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

عمران خان برای نجات از برکناری به امام حسین(ع) متوسل شد

عمران خان نخست وزیر پاکستان که با موضوع رای عدم اعتماد در مجلس ملی روبه‌ررو است، برای نجات از برکناری، به امام حسین(ع) متوسل شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، پارلمان پاکستان امروز درباره ماندن و یا رفتن عمران خان، نخست وزیر این کشور از قدرت تصمیم می‌گیرد.

نخست وزیر پاکستان گفته است که ممکن است رای برکناری خود را نپذیرد. عمران خان افزوده که این رای‌گیری از سوی امریکا به هدف کنار زدن او از قدرت برنامه‌ریزی شده است.

عمران خان در توئیتی امروز گفته است که: «در کربلا، در مواجهه با دشمنی که تعدادشان بسیار بیشتر بود، امام حسین (ع) و اهل بیت و پیروانش جان خود را فدا کردند تا تفاوت حق و باطل را به مردم نشان دهند.

امروز ما برای حقیقت و میهن پرستی علیه باطل و خیانت مبارزه می‌کنیم.»

عمران خان

به دنبال طرح موضوع رای عدم اعتماد به نخست وزیر پاکستان در مجلس ملی، عمران خان می‌گوید که به رئیس جمهوری توصیه کرده است تا انتخابات جدیدی را برگزار کند.

رئیس مجلس ملی پاکستان طرح عدم اعتماد به نخست وزیر عمران خان را رد کرده و گفته است که این طرح از سوی یک قدرت خارجی حمایت می‌شود.

منبع شفقنا
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.