خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کادرسازی مسیحیت تبشیری برای کلیساهای خانگی

به گزارش ادیان نیوز، تمرکز اصلی این فرقه انحرافی مسیحی بر روی تربیت شاگرد برای شکل گیری گروه های کوچکی در قالب کلیساهای خانگی است تا در آینده، اعضا هر کدام به ساماندهی کلیساهای خانگی دیگر و رشد قارچ گونه آن اقدام کنند.
در این گروه های کوچک که به صورت خانوادگی و گروه دوستان و همسالان شکل می گیرد، ابزارهای مورد نیاز تربیت شاگرد، مانند: الواح فشرده و کتاب ها و جزوات تبشیری تامین شده و به صورت هرمی، آموزش و رشد سرگروه ها انجام می گیرد.
تعداد اعضای شرکت کننده در هر گروه، باید به تعداد حواریون حضرت عیسی(ع) یعنی دوازده نفر باشد؛ حال آنکه این گروهک های غیر قانونی، با حضور دو نفر هم تشکیل می شود.
شرکت کنندگان در این کلیساهای خانگی، عمدتا کسانی هستند که با وعده های پوچی همچون: اقامت در کشورهای خارجی و رسیدن به آرامش، در این تشکیلات غیر قانونی، حضور می یابند.
تجربه افراد نشان داده است که کسانی که به امید واهی آرامش در این جلسات غیر قانونی شرکت کرده اند، نه تنها آرامش آنها بهبود نیافته است،‌ بلکه روز به روز بر تشویش ذهنی آنها افزوده شده و اکنون، با درمان های روانپزشکی و استفاده از داروهای آرامش بخش، به زندگی عادی خود ادامه می دهند.
رهبران این کلیساها، افرادی از کلیساهای غیر قانونی ساختمانی همچون کلیساهای جماعت ربانی و انجیلی و سازمان های تبشیری مسیحی مانند: اوپن دورز و ۲۲۲ و … هستند که با تغییر تاکتیک و حضور در جبهه ای دیگر، در پی تضعیف بنیان های اعتقادی مردم هستند.
افراد آموزش دیده این گروهها، در خانه و محل زندگی مردم حاضر شده و ترویج مسیحیت صهیونیستی را از خویشاوندان و دوستان نزدیک خود شروع می کنند.
ماموریت اصلی آنها، اعزام به مناطق مختلف روستایی و شهری و انجام اعمال نوع دوستانه، ‌و ادعای شفای بیماری، در راستای جذب افراد به مسیحیت است.
چنان که استفاده از واژه های جذابی چون محبت، صلح، آرامش، شادی، نشاط و امید از شگردهای مبلغین فرقه مسیحیت تبشیری محسوب می شود و بخش زیادی از جملات آن ها را تشکیل می دهد.
از جمله فنونی که در دوره های شاگردسازی به افراد آموزش داده می شود، چگونگی تحریک هیجان افراد از طریق شهادت های دروغ و کلیشه ای، است.
درس های ازدواج این گروه های فرقه ای، ‌نیز بسیار قابل توجه است. در مراحلی که هنوز پیمان رسمی ازدواج بین آنها بسته نشده است،‌ طرفین مجاز به انجام تماس جنسی با تایید نظر خدای تعریف شده در فرقه، هستند.
عمده فعالیت این شاگردان، استفاده از ابزارهای روان شناسی و جامعه شناسی است؛ به گونه ای که با استفاده از احساسات و مشکلات مردم،‌ گرویدن به این فرقه، را تنها راه نجات آنها معرفی می کنند.
از دیگر سو در دل این کلیساهای خانگی که محل رشد شاگردان است به اعضا آموزشهای امنیتی خاص داده می شود و به این ترتیب نیروی پیاده مدنظر کشورهای غربی و آمریکا از میان این مجامع غیر قانونی سر برمی آورد.
شاید به همین دلیل باشد که پس از فتنه ۱۳۸۸  اهمیت کلیساهای خانگی دو چندان شده است. چنان که شبکه های ماهواره ای مسیحی بخشی از برنامه های خود را به تعلیم ایجاد کلیسای خانگی اختصاص داده اند.
در کنار شبکه های ماهواره ای سایر رسانه های تبشیری نیز با ایجاد زمینه هایی به دنبال افزایش کلیساهای خانگی بوده و آن را مهم ترین راه گسترش مسیحیت تبشیری و مسیحی سازی مسلمانان و در واقع حرکت به سمت براندازی نرم می دانند.
چنان که می توان گفت این گروهک های غیرقانونی، در راستای جنگ نرم دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و با پشتیبانی های مادی و تشکیلاتی سرویس های جاسوسی غربی از جمله آمریکا و انگلیس، تشکیل و سازماندهی می شود.
اگر چه سیاست واحد نظام اسلامی از ابتدای پیروزی تاکنون، راه را بر این قبیل موذی گری های دشمنان اسلام، بسته است؛ اما استفاده از تاکتیک های متعدد و وارد شدن از راه های گوناگون برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، لزوم هوشیاری بیشتر مسئولان را در برابر توطئه های پیچیده دشمن، بیش از پیش می طلبد.
مبارزه با تشکیلات غیر قانونی فرقه مسیحیت صهیونیستی
در همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، حضرت امام(ره)در پاسخ به پاپ ژان پل در مورد بازگشایی موسسات تبشیری بعد از انقلاب، آن ها را هم پایه لانه جاسوسی تلقی کرد و فرمود: “این دفعه دومى است که آقاى پاپ براى من کاغذ مى‏دهند و اشخاص را مى‏فرستند.
 دفعه اول براى آن لانه جاسوسى بود که جوانهاى عزیز ما اطلاع پیدا کردند که این مرکزى که در ایران به اسم سفارت امریکا هست سفارتخانه نیست، و اشخاصى که در آنجا هستند، اشخاص دیپلمات نیستند، بلکه جاسوسانى هستند که در یک مرکز جاسوسى متمرکز هستند و براى ضرر ملت ما و کشور ما در آنجا مجتمع هستند، و آقاى پاپ شاید ندانسته توصیه کردند براى آنها، و من در آن وقت مفصل تنبهاتى به ایشان دادم.
این دفعه براى مدارس خودشان به اسم «مدرسه اندیشه» کاغذ نوشته‏اند و رسول فرستاده‏اند واز ما سفارش خواسته‏اند براى اینکه مدارسشان در اینجا باشد.
ما با نصارا و با یهود و با سایر اقشار ملتها هیچ دشمنى نداریم، و از مدارس به هیچ وجه جلوگیرى نمى‏کنیم، مادامى که مدرسه باشد وبراى تعلیم و تعلم باشد؛ حالا چه تعلیم و تعلم دستورات مسیح- علیه السلام- یا دستورات دیگران؛ لکن اگر ما فهمیدیم که در ایران مدارس ‏طور دیگرى هست، آنجا هم نظیر همان لانه جاسوسى است، نمى‏توانیم تحمل کنیم که در مملکت ما به اسم تعلیم و تربیت و به اسم مدارس، یک امور دیگرى انجام بگیرد.”
رهبر فرزانه انقلاب، نیز در مهرماه ۱۳۸۹، در فرمایشاتی در شهر قم ، ترویج شبکه کلیساهای خانگی را از کارهای دشمن دانستند که با مطالعه و تدبیر و برنامه ریزی و برای تضعیف اعتقادات مردم راه اندازی می شود.
دولت یازدهم نیز، در راستای اجرای سیاست های کلی نظام، تاکنون در برخورد با این کانون های فساد، به خود تردیدی راه نداده است؛ چنان که دستیار ارشد رئیس جمهوری در امور اقلیت ها بارها، صراحتا به عدم مجوز فعالیت فرقه های انحرافی و خصوصا مسیحیت صهیونیستی، اشاره کرده است. همچنین در گزارش صد روزه مربوط به بخش فرهنگ مقابله با انحرافات دینی جزو راهبردهای اصلی دولت عنوان شده است.
قابل ذکر است تمامی تلاش های مذبوحانه دشمنان اسلام برای خاموش کردن نور هدایت الهی، به حکم آیه شریفه قرآن کریم، به نتیجه نخواهد رسید؛ زیرا که وعده حق خداوند متعال است که خداوند خودش نور اسلام را تمام می کند، هر چند که کافران از آن کراهت داشته باشند. 
منبع: رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.