خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

عصبانیت شدید شبکه‌های وهابی از کنگره جهانی مقابله با جریان تکفیری

به گزارش ادیان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی با اشاره به برگزاری موفق کنگره جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام، اظهار داشت: به اعتقاد بنده این کنگره سرآمد تمام همایش ها و اجلاسیه های ۳۵ ساله اخیر بود.
وی در تبیین دلایل خود با بیان اینکه از نظر زمانی امروز امت اسلام از برنامه‌های داعش منزجر شده است، تصریح کرد: امروز همه اهل سنت و شیعه نسبت به جنایات داعش ابراز برائت می‌کنند.
کنگره دولتی نبود
مدیر شبکه جهانی ولایت با اشاره به این که کنگره جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام ماهیتی حوزوی داشت، گفت: این کنگره دولتی نبود و  حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی تاکید کردند وارد بازی‌های سیاسی نخواهیم شد.
تأثیر اجماع علمای اسلام در بیانیه پایانی
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی انعکاس اجماع علمای اسلام در بیانیه پایانی کنگره را بسیار تأثیرگذار دانست و ابراز داشت: در زمان برگزاری کنگره، وهابی ها عجیب عصبانی و ناراحت بودند و در شبکه‌های خود توهین و فحاشی می‌کردند و علمای اهل سنت را مورد تمسخر قرار می‌دادند و می‌گفتند به کنگره اعتراض کنند.
آشنایی با مراکز پژوهشی حوزه
وی همچنین با اشاره به برپایی نمایشگاهی حوزوی در حاشیه کنگره، ابراز داشت:  بازدیدکنندگان خارجی با ظرفیت‌های مراکز پژوهشی حوزه به خصوص در زمینه تولید نرم‌افزار آشنا شدند.
مدیر شبکه جهانی ولایت همچنین در بخش دیگری از گفت و گوی خود با اشاره به بحث‌های زیادی که با حسن الله یاری روحانی‌نمای لس انجلسی داشته است، اظهار داشت: ما به این افراد امید نداریم؛ هر قدر که فکر کنید با آن ها بحث کردیم به قدری که اگر با سنگ فولاد بحث کرده بودیم نرم می‌شد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی با بیان این که این افراد دیوانه هستند و تسلط به اعصاب خود ندارند، تصریح کرد: الله یاری اعلام کرد از سازمان جاسوسی انگلیس یک چمدان دلار به وی دادند تا علیه جمهوری اسلامی و ظهور حضرت مهدی(عج) هزینه کند.
مدیر شبکه جهانی ولایت در پایان خاطرنشان کرد: اینکه FBI به فکر ظهور امام زمان(عج) افتاده، بسیار عجیب است!
منبع: حوزه 
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.