خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

واقعیتی که صدام در کابوس شبانه اش نمی دید!

به گزارش ادیان نیوز،”راه قدس از کربلا می گذرد” جمله ای تاریخی از امام خمینی (ره) که نشان از دوربینی آن معمار کبیر انقلاب اسلامی داشت. جمله ای که پشت لباس بسیاری از سربازان خمینی در هشت سال دفاع مقدس نوشته شده بود و نشان از تفکر جهانی انقلاب اسلامی داشت.
 روزگاری صدام با تمام ارتش خونخوار و حزب بعث اش و با تجهیزات بین المللی اش از آمریکا و انگلیس و آلمان فرانسه و … به ایران اسلامی حمله کرد و قصد گرفتن سه روزه تهران را داشت. هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام در جببه ها در مقابل نیرورهای صدام با کمترین تجهیزات اما درایت فرماندهان شجاع دل باعث افتخار ملت شد.
۲۵ سال از پایان جنگ می گذرد اما دیگر صدامی و ارتش به دندان مسلح اش وجود ندارد که ببیند امروز ایران بیش از هر زمان دیگری در جهان نفوذ کرده و تا قلب و دل هر آزاده خواهی رسیده است.
فرماندهان آن روزهای جنگ این روزها نیز کارآمدی خود را نشان داده اند، کسی گمان نمی کرد که روزگاری حاج قاسم سلیمانی فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله سپاه در جنگ تحمیلی، فرمانده نیروهای عراقی در مقابله با داعشی‌ها و تکفیری‌ها شود و هر روز خبر پیروزهای وی در جهان بپیچد.
همه از فتح آمرلی او می گویند و اینکه چگونه با درایت در مقابل داعشی ها ایستاده و مقابله می کند. از سوی دیگر نیز یک فرمانده دیگر نیز با کارآمدی اش ثابت کرد که می توان بعد از جنگ نیز مدیریت جهادی داشت.
محمد باقر قالیباف فرمانده لشکر ۵ نصر خراسان و شهردار این سالهای تهران در هفته منتهی به اربعین شهردار کربلا می شود تا نشان از اقتدار فرماندهان هشت سال دفاع مقدس باشد.
هر چند صدام سعی کرده بود خاک ایران را فتح کند و نتوانست اما رزمندگان دیروز و مدیران امروز ثابت کردند که مهمتر از فتح خاک ، فتح قلب هاست. 
روزی ابرقدرت ها برادران عراقی را مجبور به جنگ ایران کرده بودند اما امروز سربازان ایرانی و عراقی دوشدوش یکدیگر علیه سپاهی می جنگند که از سوی آمریکایی ها و اسرائیلی ها با پول عربستانی ها تجهیز شده است.
هوای امروز عراق متفاوت از سالها پیش است، امروز عاشقان ولایت عکس امام خمینی(ره) و امام خامنه ای را در دست می گیرند و برای زیارت حضرت سید الشهدا(ع) پا برهنه در اربعین راهی کربلا می شوند و برادران عراقی با جان و دل از آنها پذیرایی می کنند.
یکدلی ایران و عراق آنچنان قوی است که هیچ دشمنی نمی تواند میان آن خللی ایجاد کند و این نشان از همان هدف والای امام خمینی در اسلامی شدن منطقه و جهان دارد.
آری “راه قدس از کربلا می گذرد” و این سخن حکیمانه امام به خود عینیت بخشیده و به لطف سردارانی همچون قاسم سلمیانی ها و قالیباف ها، سربازان ولایت برای آزادی قدس همچون کربلا خواهد رسید زیرا وعده خداوند است که أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ. صبح پیروزی نزدیک است.
منبع: افکار نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.