خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

جریان اسلام آمریکایی و داعشی؛ بازسازی شده از طراحی های سرجون مسیحی است

به گزارش ادیان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین طائب در گفتگویی به شباهت جریان تکفیری ها با حکومت اموی اشاره نمود و گفت: ما قبل از این که جریان داعش و تکفیری ها ظهور و بروز پیدا کند شاید نیاز به زحمت و تلاش بسیاری داشتیم برای توضیح و روایت زمان امام حسین (علیه السلام)، اما امروز ماجرای داعش خیلی می تواند شرایط را برای ما گویا کند تصور کنید داعش بخواهد اسلام تکفیری ها را بر جهان حاکم کند آن زمان چه چیزی از اسلام باقی خواهد ماند. همین الان ببینید که با پخش اخبار، جنایات و قوانین تکفیریها، چه اسلام هراسی در جهان ایجاد شده است. از این مهمتر این که به اسم اسلام چیزی را حاکم کرده اند که هیچ شباهتی به اسلام واقعی و اسلام ناب ندارد. حال اگر اینها بر نیمی یا برتمام کره زمین مسلط شوند چه وضعی پیش می آید؟
ایشان در بیان تاثیرات حرکت تکفیری ها در مصدود نمودن راه حق افزودند: اگر این تفکر بر جهان اسلام حاکم شود، حق و راه حق به کلی بسته میشود. البته این اسلام، اسلام آمریکایی است که علم شده تا ریشه اسلام را بخشکاند. نماد اسلام آمریکایی هم دولت های پشتیبان جریان تکفیری مانند قطر، امارات و ترکیه هستند. از طرفی می بینیم که داعشی ها مدیریت شان از طرف سرویس های جاسوسی آمریکا و اسراییل است؛ یعنی جهان کفر اینها را روی کار آورده؛ چرا که این مدل تفکر نتیجه اش کفر می شود. خب امروز پرده ها افتاد و همه فهمیدند که چه کسانی پشتیبان داعش اند. ترکیه که از حامیان داعش بود پس از دعواهای اخیر افشا کرد که همه چیز زیر سر آمریکایی ها بوده است.
این استاد برجسته حوزه و دانشگاه، وضعیت سازمان دهی اموی ها را اینگونه تبیین نمود و گفت: در زمان سیدالشهدا(علیه السلام) تقریبا شرایط اینچنین بود به این معنا که یک جریان تکفیری در کل جهان اسلام ایجاد شده بود و افرادی چون شمر و سنان پرچم دار آن بودند. این جریان نیز به حکومت یزید وصل می شد و تغذیه اصلی حکومت اموی بود. وقتی به درون کاخ یزید میرویم می بینیم مشاور اصلی او سرجون مسیحی است که به امپراطوری روم وصل است و از آنجا آمده تا ریشه های اسلام را بخشکاند، با چه روشی؟ با جنگ؟ نه! با تقویت اسلام اموی از یک طرف و راه اندازی جریان تکفیری از طرف دیگر. خب! این جریان بر اغلب حکومت اسلامی آن زمان غلبه پیدا کرده بود و تقریبا نیمی از جهان آن روز را زیر سلطه خود در آورده بود
وی خطر تفکر اموی و تکفیری را غیرقابل انکار دانست و افزود: میرفت که جریان حق و اسلام ناب به کلی از بین برود. آنها میدانستند اگر اسلام حقیقی تجلی پیدا کند همه انسان ها بنا بر فطرت خود به آن جذب میشوند و این را در زمان رسول خدا دیده بودند که چگونه مردم گروه گروه به ایشان گرویدند. اما اگر اسلام تکفیری و یا اموی غالب شود، نه تنها کسی جذب آن نمیشود بلکه مسلمانان نیز به راه کفر کشیده میشوند.
حجت الاسلام طائب باطل السحر این فتنه گران را همان خون مظلومانی دانست که بی گناه بر زمین ریخته میشود و گفت: در آن شرایط سید الشهدا به میدان آمدند و جریان کربلا ظهور و بروز کرد. این حادثه یک روز یا نیم روزه و در امتداد آن حرکت دقیق و زیبای حضرت امام سجاد (علیه السلام) و حضرت زینب (سلام الله علیها) کل این جریان را بشکست کشاند. خون پاک حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) روشنگر و منکوب کننده این جریان در تمام تاریخ شد.
تکفیری ها امروز بواسطه کفار روی کار آمده اند و قدرت گرفتند اما خون همان مظلومانی که کشته شدند و روشنگری رسانه های حق گو موجب شد تا دوران اقتدار آنها خیلی زود به پایان برسد و جهان اسلام بیدار شود و انشالله به زودی نابودی کامل آنها را شاهد خواهیم بود. 
منبع: ۵۹۸
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.