خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مسیحیان و پیروان واقعی حضرت موسی صهیونیست‌ ها را غاصب می دانند

امام جمعه دهاقان:

امام جمعه شهرستان دهاقان گفت: به لطف روشنگری های جبهه مقاومت در سرتاسر دنیا، امروزه مسیحیان و پیروان واقعی حضرت موسی (ع) نیز صهیونیست را به عنوان انسانهای بی دین و غاصب می شناسند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، اصغر رضوانی پیش از ظهر جمعه در مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان دهاقان اظهار کرد: ما امروز با اعتقاد، انگیزه و ایثار در حقیقت در جبهه مبارزه با صهیونیست و یهود قرار داریم و اهل خیبر این زمان هستیم.

وی افزود: نخستین سخنرانی امام ۱۵ سال بعد از تشکیل اسرائیل است و از نظر بنده علت تبعید امام خمینی موضع‌گیری ایشان در برابر اسرائیل بود.

امام جمعه دهاقان با اشاره به موفقیت جبهه مقاومت عنوان کرد: مسیحیان و پیروان واقعی حضرت موسی در سراسر دنیا، اسرائیل را به عنوان بی دین، غاصب و سگ دست آموز آمریکا می‌شناسند بعد از ۶۰ سال آن قدر ماهیت آنها برملا شده که بسیاری از مردم دنیا نیز آنها را غاصب، فاشیست و جنایتکار معرفی می‌نمایند.

وی تاکید کرد: همه اینها نشأت گرفته از برپایی جبهه مقاومت و اتحاد مسلمانان جهان است که با این رویه توانستند ظلم این رژیم غاصب را در چشم دنیا به تصویر بکشند.

رضوانی تاکید کرد: ستمگر نمی‌تواند همیشه به ظلم خود ادامه دهد، این وعده الهی است که زمین را مستضعفان به ارث می‌برند و عدل الهی روزی با ظهور حضرت ولی عصر در دنیا برپا خواهد شد.

منبع مهر
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.