خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

زنان مسیحی شده طعمه بازیگردانی ساسان توسلی

به گزارش ادیان نیوز، ساسان توسلی در یکی از سلسله برنامه های مشورت مسیحی که از شبکه ماهواره ای ست سون پارس وابسته به اردوگاه تبشیری های صهیونیست مسیحی پخش می شود، به بهانه های مختلف زوج های نوکیش را به فروپاشی خانواده ترغیب می کند.
در این برنامه وی به راحتی شوهران را به قماربازی، اعتیاد و زناکاری متهم می کند تا در کنار آن به اغفال زنان و مطلقه کردن آنان بپردازد.
بنا به ادعای ساسان توسلی، وی مستقیما باعث طلاق گرفتن یکی از خانم های تحت شبانی اش شد تا همچنان برای دلجویی به این کشیش و شبان فرصت طلب پناه آورد.
ساسان توسلی در ادامه لفاظی هایش شوهر این زن مطلقه را مخاطب خود قرار داد و گفت: “این شوهر از ابتدا برای اقامت گرفتن در آمریکا با یک زن نوکیش مسیحی ازدواج کرده بود و لیاقت زندگی با زنش را نداشت.”
این کشیش هتاک حتی در بخشی از این برنامه به طور تلویحی به ازدواج های زودرس دختران کم سن با مردان سالخورده در جامعه مسلمانان اشاره کرد تا از طریق این بحث ها احکام اسلامی را زیر سوال قرار دهد.
ساسان توسلی سابق بر این در برنامه های مختلف و در هر فرصتی ضدیت آشکار خود را با اسلام و مسلمانان آشکار ساخته و به طور صریح از جوامع اسلامی انتقاد می کند.
وی در برنامه های مختلفی که به بررسی تاریخی تورات، انجیل و قرآن در دیگر شبکه ماهواره ای تبلیغ مسیحیت (محبت تی وی) پرداخته، سعی اش بر این بوده که اناجیل چهارگانه (متی، لوقا، مرقس و یوحنا) به دور از تحریف ارزیابی کند و در عوض شبهه تحریف شدن قرآن را برای مخاطبانش القا کند.  
لازمه به ذکر است، شبکه ست سون پارس یکی از فعال ترین شکه ها برای تبلیغ مسیحیت به زبان فارسی است که از سال ۲۰۰۲ در کشور آمریکا راه اندازی شده و از افراد فعال در این شبکه می توان به ادوارد هوسپیان مهر و ساسان توسلی اشاره کرد. مدیریت آن را منصور خواجه پور یکی از اعضای سابق کلیساهای غیر قانونی انجیل فارسی زبان بر عهده دارد که  اخیرا این مسئولیت را گرفته است.
گفته می شود که ساسان توسلی متولد ایران بوده و در سال ۱۹۸۵ میلادی در کشور پرتغال به جرگه صهیونیست مسیحی پیوسته و پس از آن به آمریکا رفته و از طریق آن کشور برنامه های تبلیغی خود بر علیه اعتقادات مسلمانان فارسی زبان را مدیریت می کند. بیشترین فعالیت او در خصوص مقایسه بین الهیات اسلام و مسیحیت است و مباحثی را که مطرح می کند درباره این موضوعات است.
منبع: انجمن رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.