خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تشیع انگلیسی نه دشمن صهیونیست‌هاست نه داعش

به گزارش ادیان نیوز، رحیم پور ازغدی در برنامه کوی محبت شبکه دو سیما بیان داشت: همایش اربعین قدرت اهل بیت(ع) را به ابرقدرت‌ها نشان می دهد، من زمانی که وارد نجف شدم به یاد شهدا افتادم .رزمندگان در دهه ۶۰ و در زمان دفاع مقدس هیچ عملیاتی را انجام نمی‌دادند مگر به اسم امام حسین(ع). بنابراین اولین راهپیمایان‌ به سمت کربلا و حرم امام حسین(ع)  رزمندگان دفاع مقدس بودند.
وی افزود: اصل دین جز محبت و عشق نیست و این راهپیمایی‌ها هم در جهت محبت به اهل بیت(ع) است البته این راهپیمایی ها برای دشمن هم پیام دارد، در حقیقت ما در این زمان به همگان می گوییم که هزار سال است خون حسین(ع) را با اشکمان زنده نگه داشته ایم.
رحیم پور ازغدی در رابطه با شبهاتی که وهابیت در رابطه با عزداری و توسل و زیارت اهل بیت مطرح می کنند گفت: این ها توسل را قبول ندارند و در عوض به صهیونیست‌ها متوسل می‌شوند، می گویند نباید زیارت قبر پیامبر را نبوسید اما معتقدند که باید دست ملکه انگلستان را بوسید.
وی تأکید کرد: البته دقت کنیم که در بین شیعه هم جریان انحرافی و افراطی وجود دارد به طوری که این جریان‌ها خودشان از خود مذهب می‌سازند و بدعت می گذارند البته پیروانشان جاهل اند اما رهبرانشان در این موارد سابقه دارند این ها به ظاهر محب اهل بیت(ع) هستند اما در حقیقت خلاف شرع انجام می دهند.
رحیم‌پور ازغدی تأکید کرد: شیعه افراطی و وهابی‌ها ظاهرا باهم مخالف هستند اما در حقیقت در یک جبهه هستند، وهابی ها با توسل مشکل دارند و این شیعیان منحرف نیز می گویند خدا را حذف کن، اهل بیت خودشان خدایی می کنند. اولین کسانی که با چنین شیعیانی مخالفت کردند و آن ها را طرد نمودند خود اهل بیت(ع) هستند.
وی در پایان در رابطه با برخی عزاداری‌ها بیان داشت: شکی نیست که عزاداری ها گناهان انسان را پاک می کند اما باید از یاد نبریم که عزاداری‌ها و حتی شادی برای اهل بیت باید به گونه ای باشد که شعائر الهی تعظیم شود نه تحقیر. عده ای تمام پیشانی خود را در بعضی از عزاداری ها زخم و خونی می کنند اما مطمئن باشید کسانی که این گونه عزداری هایی می کنند که شرعا هم قبول نیست اگر روزی به آن ها بگویی برو و با داعش بجنگ می ترسد و نمی رود. 
منبع:  نسیم آنلاین
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.