خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

فعالیت اعضای کلیسای جماعت ربانی در شبکه های مروج فحشا

به گزارش ادیان نیوز، برخی از افرادی که به رویای زندگی در غرب و آزادی های جنسی به فرقه مسیحیت صهیونیستی روی آورده بودند، بعد از مهاجرت به کشورهای خارجی و خصوصا جنوب شرق آسیا از جمله مالزی،‌ جذب شبکه های ماهواره ای اشاعه فساد و فحشا شده اند.
با توجه به عضویت این افراد در کلیساهای پروتستانی ایران، که اساس کار خود را بر تهاجم به اعتقادات مسلمانان قرار داده اند، انجام فعالیت های منافی اخلاق اسلامی،‌ برای این افراد چندان دشوار نیست و به سرعت در حال پشت سر گذاشتن مدارج ترقی در این پروسه ضدفرهنگی، هستند.
یکی از اعضای سابق کلیسای جماعت ربانی که در شبکه ضد اخلاقی GEM، فعالیت می کند، فردی است که برای عقده گشایی و رسیدن به مقاصد مالی به این کلیسا می پیوندد و با نمایش خوش خدمتی خود، به سمت های گوناگونی می رسد.
این عضو کلیسای جماعت ربانی با انگیزه رسیدن به مطامع جنسی و کسب پناهندگی به این کلیسا وارد شده و مانند بسیاری دیگر از اعضا درکی از مسیحیت نداشته است.
در همین مدت حضور هم با زنان و دختران بسیاری در کلیسا روابط نامشروع برقرار کرده که حتی از جانب مسئولین به وی در این باره تذکر داده شد.
 وی که دچار مشکلات جسمی است، در یک خانواده متزلزل تربیت یافته و به فساد اخلاقی شهرت دارد و علی رغم‌ سطح سواد پایین، بعد از رفتن به کشور مالزی،‌ به دلیل علاقه وافر به فعالیت در شبکه های مبتذل، ‌جذب این شبکه ماهواره ای شده است.
گفتنی است وی در حال حاضر در شبکه ضد ارزشی GEM در سمتی مشغول فعالیت است که به دلیل نقص جسمی ذکر شده توانایی انجام آن را ندارد و این خود جای پرسش است که جذب او با چه هدفی صورت گرفته است؟
بر اساس این گزارش نگاهی به کارنامه فعالیتی این شبکه می تواند پاسخی بر این پرسش باشد:
شبکه GEM و ماهیت حقیقی آن
شبکه ماهواره ای GEM، از سال ۲۰۰۶ میلادی با شعار فریبنده(( جم همه شما را دوست دارد))، آغاز به کار کرد و پخش فیلم های سینمایی، سریال ها و مستندهای تلویزیونی، برنامه های آموزشی و برنامه های سرگرم کننده دیگر، محتوای آن را تشکیل می دهد.
ماموریت اصلی این شبکه مبتذل و ضد فرهنگی ، تغییر سبک زندگی مردم ایران در راستای جنگ نرم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است و صهیونیست های سرشناسی همچون: روبرت مرداک، از سهامداران این تلویزیون هستند.
“گروه موسیقی و سرگرمی عمومی” این شبکه، دفاتری در شهرهای دبی، لندن، کوالالامپور و لس‌آنجلس دارد که از این دفاتر، برای ارتباط گیری با افراد مستعد فعالیت در این شبکه، استفاده می شود.
مدیر شبکه، فردی به نام سعید کریمیان، متولد ۱۳۴۸ در شهر قائن است. پدرش از اعضای منافقین بوده و قبل از عملیات مرصاد، به همراه خانواده اش به پادگان اشرف منتقل و در عملیات مرصاد کشته شده است.
وی به همراه مادرش در سال  1375، با حمایت ها و پشتیبانی های عموی درباری خود، به سوئیس پناهنده شد و سپس از طریق برادرش هادی کریمیان، به رادیو صدای ایران- اولین رادیوی ۲۴ ساعته فارسی زبان مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران- می پیوندد.
هنوز دو سال از فعالیت وی در رادیو صدای ایران نگذشته بود که با رویا رضایی که از خانواده یکی از سران منافقین طلاق گرفته بود، ‌ازدواج کرد و بعد از آن، ارتباط خود با منافقین را تنگ تر از گذشته کرد و با جدایی از این رادیو، به تلویزیون سیمای آزادی(نفاق)، وابسته به گروهک تروریستی منافقین پیوست.
سعید کریمیان بنا به گفته خودش، بعد از سرخوردگی های فراوان در امر رسانه، از این حوزه جدا شده و به فعالیت های اقتصادی روی می آورد و در این راستا شبکه ماهواره ای GEM، را راه اندازی می کند.
بر خلاف ادعای وی، این شبکه که با حمایت صهیونیست ها و کشورهای غربی راه اندازی شده است، ترویج عقاید ضد اسلامی، فروپاشی خانواده ها، قبح زدایی از اعمال غیر شرعی، عادی جلوه دادن فحشاء و … را در دستور کار خود قرار داده است.
به این ترتیب و با توجه به نزدیکی سران صهیونیست به شبکه مورد نظر به نظر می آید جذب این قبیل افراد با هدف تحت الحمایه قرار دادن آن ها و استفاده از آن‌ها در جهت فعالیت های ضد امنیت ملی  است؛ اقدامی که سال ها  قبل جماعت ربانی پایه گذار آن شد.
کلیسای جماعت ربانی و پشت پرده آن
کلیسای جماعت ربانی که برخی از پرسنل شبکه های ماهواره ای ضداخلاقی را پرورش داده است، ابتدا در سال ۱۹۱۴ میلادی در کشور آمریکا پایه گذاری و در دهه ۵۰ شمسی زیر نظر سازمان سیا، در ایران توسط ست یقنظر عضو اقلیت ارامنه ایران، بنیان گذاری شد.
از جمله مشخصه های اصلی این فرقه، می توان به داشتن عقاید افراطی و هیجانی مانند: تعمید روح القدس و تکلم به زبانهای خاص و فعالیت های فراوان در عرصه ترویج مسیحیت صهیونیستی و جذب مسلمانان، اشاره کرد.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سران این کلیسا از طرف آمریکا ماموریت یافتند تا به سرعت، کلیساهای خود در نقاط مختلف ایران، را گسترش داده و شاخه های مختلف پروتستانی را با تمام اختلافات و انشعابات، سازماندهی و هماهنگ کنند.
مسئولین این کلیسا، شستشوی کامل فکری یک مسلمان را اصلی ترین ماموریت خود اعلام کرده و تمامی تلاش خود را برای مسیحی کردن و یا رانده شدن مسلمانان از اسلام، به کار می گیرند و در کابوس خود از بین بردن نسل اسلام را راهبرد خود قرار داده اند.
کلیسای جماعت ربانی، به لحاظ پشتیبانی مالی و تشکیلاتی به کشور آمریکا و به لحاظ پشتیبانی آموزشی و بنیه علمی، به انگلیس وابسته بوده و با بهره گیری از ظرفیت کشورهایی مانند ترکیه، قبرس، هند، پاکستان، ارمنستان، درپی انجام اقدامات غیرقانونی خود در ایران، است.
گفتنی است، این کلیسا، در راه اندازی و خط دهی کلیساهای خانگی نیز اقدامات وسیعی انجام می دهد. برخی از فعالین کلیسای خانگی مرتبط آن، با سران فرقه مسیحیت صهیونیستی همچون:کامران کریمی در تماس بوده و پشتیبانی مالی و امکاناتی آنها توسط این افراد صورت می گیرد. 
منبع: رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.