خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تونل‌های فرضی حزب‌الله و بی‌خوابی صهیونیست‌ها

به گزارش ادیان نیوز، اهالی شهرک های مزبور به ویژه شهرک زرعیت در مرز کشور لبنان ادعا می کنند که شبها صدای حفاری در زیر خانه هایشان می شنوند، در حالی که ارتش صهیونیستی وجود چنین تونل هایی را تکذیب نموده است. به همین دلیل اهالی “زرعیت” تصمیم گرفتند بدون کمک خواهی از ارتش، شرکت های حفاری را به منظور یافتن دهانه تونل های مزبور به استخدام در آورند
این روزنامه افزود، این اقدام شهرک نشینان، خودجوش و با هزینه شخصی است. 
یوسی ادونی رییس کمیته شهرک زرعیت گفت، کمیته در این زمینه تصمیم گرفته و تدابیر لجستیکی اولیه را به منظور یافتن تونل آغاز کرده است.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرنوت نیز به نقل از منابع امنیتی بلندپایه صهیونیستی نوشت، تونل های حماس در نوار غزه در مقایسه با تونل های حزب الله لبنان، “بازیچه کودکان” است.  
رونی دانیل تحلیلگر نظامی شبکه دوم تلویزیون صهیونیستی گفت که ارتش صهیونیستی در هفته های گذشته تلاش برای یافتن تونل در مرز شمال اسراییل از ترس حفر تونل توسط حزب الله لبنان میان جنوب این کشور با رژیم صهیونیستی را آغاز نموده است. 
وی مدعی شد، ارتش پس از یافتن تونل ساخته شده توسط گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در شهر خان یونس در جنوب غزه اقدام به جست و جو برای یافتن تونل ها نمود چه اینکه حزب الله می تواند تونل هایی حفر کند که به اعماق خاک “اسراییل” برسد، به ویژه که تونل هایی میان مناطق مختلف جنوب لبنان حفر نموده است.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.