خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در مرز لبنان

به گزارش ادیان نیوز، خبرگزاری دولتی رژیم صهیونیستی گفت: ارتش اسرائیل بعد از حمله هوایی روز یکشنبه به دو منطقه در نزدیکی دمشق، به خاطر ترس از حمله نظامی در حالت آماده باش در مرز لبنان به سر می برد.
به گزارش این خبرگزاری، سربازان اسرائیلی در حالت آماده باش در منطقه شباع می باشند و با استفاده از بالگرد و هواپیما های بدون سرنشین در مناطق “کفر شوبا” و “وزانی” به گشت زنی مشغولند.
این خبرگزاری گفت ارتش اسرائیل با دقت مشغول دیده بانی و کنترل مناطق مختلف لبنان است.
 ارتش سوریه اعلام کرده که جنگنده های اسرائیل روز یکشنبه فرودگاه بین المللی دمشق و شهری در نزدیکی مرز لبنان را بمباران کردند.
از زمان شروع جنگ سوریه در سال ۲۰۱۱، اسرائیل طی چندین مرحله سلاح های پیشرفته ضد هوایی ساخت روسیه و موشک های ایران را که اعتقاد دارد گیرنده آنها حزب الله بوده را مورد هدف قرار داده است.
این در حالی است که اسرائیل این حملات را تائید نکرده و می گوید در مورد گزارش های خارجی اظهارنظر نمی کند.
ارتش سوریه در بیانیه ای گفت: این تجاوزنشان دهنده دخالت مستقیم اسرائیل در حمایت از تروریسم در سوریه و همراهی کشورهای منطقه و غربی برای بالا بردن روحیه گروه های تروریستی وبه طور عمده جبهه النصره می باشد.
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.