خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پشت پرده سازمان مسیحی “VOM”

به گزارش ادیان نیوز، سازمان صدای شهدا یکی از زیر مجموعه های فعال اردوگاه صلیبی به شمار می آید که برخی از سران مسیحیت تبشیری همچون هرمز شریعت پناهی در آن عضویت دارند که در آمد باد آورده وی از این رهگذر است.
این سازمان همچنین یکی از سایت های وابسته به جریان مسیحیت صهیونیستی را هدایت کرده و با استفاده از این سایت به دنبال سیاه نمایی در خصوص اوضاع اقلیت های دینی کشور و نیز وضعیت سیاسی، اجتماعی است. در حالی که مسیحیان ایران بنا به اظهارات خودشان، در آزادی کامل عقیدتی به سر می‌برند.
باید افزود هدف یاد شده نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط جهان از ابتدای راه اندازی سازمان صدای شهدا پیگیری شده که نگاهی به تاریخچه سازمان گویای آن است.
سازمان مذکور در سال ۱۹۶۷ توسط “ریچارد ورم برند” در کشور آمریکا تاسیس شده است. وی که پرورش یافته در یک خانواده بی دین و ملحد بود، در زمان جنگ سرد بین بلوک غرب و شرق به طعمه آمریکا برای تحت فشار قرار دادن و هجمه همه جانبه علیه شوروی تبدیل می شود.
صدای شهدا، مدعی است موسسه ای خیریه و غیر انتفاعی است که برای تشویق و کمک به مسیحیان آزار و اذیت شده، ‌تاسیس شده است؛ ولی شواهد امر، مطلبی دیگر را به اثبات می­رساند.
بررسی سوابق فعالیت این سازمان، نشان می دهد که برای پیشبرد اهداف سلطه گرانه کشورهای غربی در کشورهای آفریقایی و شرقی و آمریکای لاتین، با نقاب کمکهای پزشکی، غذا، لباس و کمک های دیگر، در این کشورها ‌پیشقدم شده اند.
در سال ۱۹۷۴ و زمانی که آنگولا در آتش جنگ های داخلی می سوخت؛ این کشور نفت خیز، مورد طمع کشورهای غربی قرار گرفت و راه دستیابی به آن منابع عظیم زیرزمینی، ترویج عقاید مسیحی و توزیع کتاب مقدس در آن سرزمین تشخیص داده شد و این سازمان، این کار را به خوبی انجام داد.
وضعیت کشور آفریقایی موزامبیک هم بهتر از آنگولا نبود؛ چند سال بعد از ورود کتاب مقدس به این کشور در سال ۱۹۷۴، توطئه غربی ها، این کشور تازه استقلال یافته را در جنگ های داخلی فرو برد.
کشور سومالی در سال ۱۹۷۷ به اتیوپی حمله نمود که باعث بروز جنگ اوگادن شد. اتیوپی با کمک نظامی شوروی آنها را شکست داد و در سال بعد نیز با حضور نظامیان کوبا و همکاری نظامی با آلمان شرقی و یمن جنوبی اتحادی مستحکم را بوجود آورد.
در همین سال و برای جلوگیری از نفوذ شوروی و قدرت یابی این کشور، میسیونرهای این سازمان، تحت پوشش کمک به مردم آن کشور، به اتیوپی اعزام می شوند و این کشور، به میدان مبارزه سلطه گری های شرق و غرب تبدیل می شود.
زمانی که جنگ های داخلی ویتنام در جریان بود، “ریچارد ورم برند” به همراه همسرش با پوشش کمک به مسیحیان، وارد این کشور شد و مقدمه چینی های لازم برای حضور نظامی آمریکا و انجام جنایت در این کشور را فراهم کردند.
پس از اشغال افغانستان توسط شوروی ماموران این سازمان با هدف کنترل شوروی، با اشاره کشورهای غربی به افغانستان گسیل می شوند.
بعد از فروپاشی شوروی در سال ۱۹۹۰ میلادی، نام این سازمان به صدای شهدا تغییر می یابد و حوزه فعالیت آن به کشورهای اروپای شرقی، لائوس، کوبا، تبت، ویتنام، قزاقستان، پاکستان، بنگلادش، اندونزی، نیجریه، سودان و اتیوپی گسترش یافت.
بین سال های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸، توزیع انجیل توسط این سازمان در سودان انجام گرفت و سرانجام در سال ۲۰۱۱ با مقدمه چینی های این سازمان و مبلغین مسیحی و با توطئه کشورهای غربی، منطقه نفت خیز جنوبی از سودان جدا شد.
در سال ۲۰۰۰ میلادی و زمان حکومت جمهوری خواهان در آمریکا و اوج تبلیغات اسلام هراسی، خدمات به ظاهر پزشکی این سازمان در پاکستان راه اندازی شده و یک سال بعد، حمله آمریکا به افغانستان و اشغال این کشور شروع شد و پاکستان نیز آماج حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی قرار گرفت.
هم زمان با عقب نشینی رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان در آغاز هزاره سوم میلادی،‌ نیاز به یک پیشرو که حساسیت مردم را تحریک نکند، برای کشورهای حامی صهیونیسم، احساس شد؛ بنابراین ماموریت به سازمان صدای شهدا سپرده شد تا در پوشش کمک به کودکان مصری، به این کشور وارد شود.
گفتنی همزمان با حمله آمریکا و هم پیمانانش به عراق در سال ۲۰۰۳ میلادی، فعالیت های این سازمان در عراق گسترش پیدا کرد و بعد از پایان جنگ نیز بر حجم این فعالیت ها افزوده شد. 
منبع: رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.