خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

فساد اخلاقی یکی از سیاستمداران انگلیسی

به گزارش ادیان نیوز، “ناتاشا بولتر” که تا حد زیادی انتظار می رفت به عنوان نامزد پارلمان برای کرسی منطقه باسیلدون انتخاب شود روز گذشته به خاطر آزار و اذیت جنسی از سوی دبیر کل حزب استقلال بریتانیا از این حزب خارج شده است.
 بر اساس این گزارش، خانم بولتر ۳۵ ساله پیشنهاد بی‌شرمانه‌ای را از “راجر برد” دبیر کل حزب استقلال بریتانیا در روزی که برای مصاحبه در خصوص نامزدی در انتخابات مراجعه نموده دریافت کرده است.
 خانم بولتر افزود: در جریان شام در یک کلوب در لندن آقای برد از من خواسته است تا همراهش به خانه اش بروم. زمانی که همراه وی به خانه اش رفتم وی واقعا مانند یک سیاستمدار رفتار نمی کرد.
 روز گذشته حزب استقلال بریتانیا تصمیم گرفت تا فعالیت راجر برد را به خاطر اتهامات مربوط به رفتار نامناسب در زمینه گزینش نامزد انتخابات به حالت تعلیق درآورد.
 خانم بولتر در ماه سپتامبر از حزب کارگر جدا شده و به حزب استقلال بریتانیا پیوسته بود. پس از جدا شدن بولتر از حزب استقلال نیل همیلتون نماینده جنجالی سابق حزب محافظه کار جایگزین وی شده است.
 بولتر گفت: آقای برد به پیشنهاد بی‌شرمانه خود ادامه داده و حتی برای بار دوم نیز وی را به یک کلوب در لندن دعوت کرده است.
منبع: تسنیم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.