خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

یهودیان تندرو برای حمله گسترده به مسجد الاقصی فراخوان دادند

به گزارش ادیان نیوز، چند سازمان افراطی یهودی با انتشار فراخوان در پایگاه‌های اطلاع رسانی و صفحات اجتماعی حامیان خود را به مشارکت در حمله گسترده به مسجد الاقصی در هفته آینده و همزمان با عید حانوکاه فراخواندند.
این عید شانزدهم ماه دسامبر جاری آغاز می‌شود.
 دست اندرکاران این فراخون در تلاش هستند از مراسم عید حانوکاه برای حمله به مسجد الاقصی سوء استفاده کنند، تا جایی که سازمان‌های موسوم به «زنان برای هیکل»، «دانشجویان برای هیکل» و «برنامه هلیبا» به‌اضافه «سندیکای سازمان‌های هیکل» از  چند روز پش از عید مزبور و به‌عبارت بهتر از چهاردهم ماه جاری میلادی تا شانزدهم برای حمله هرروزه به مسجد الاقصی متحد شده‌اند.
در همین راستا سازمان‌های مزبور با انتشار فراخوان و برگزاری راهپیمایی، حمله دسته جمعی و گسترده به مسجد الاقصی در روزهای عید را خواستار شده‌اند.
مؤسسه هیکل سوم نیز با پخش فیلم‌های ویدئویی و برخی مشوق‌ها، یهودیان را به حمله به مسجد الاقصی به‌منظور برگزاری آئین تلمودی در این محل تشویق می‌کنند.
همچنین تعدادی افراد ثروتمند یهود مسئولیت تأمین وعده‌های غذا و شیرینی و آشامیدنی‌های رایگان را برای کسانی که به صف مهاجمان به مسجد الاقصی ملحق شوند، به‌عهده دارند.
قرار است چادرهای خدمات رسانی نیز در ورودی باب المغاربه برپا شود تا خدمات بهداشتی و اطلاعاتی به تمام مهاجمان عرضه شود.
منبع: تسنیم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.