خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

شبکه‌های اجتماعی رواج‌دهنده روابط نامشروع هستند

به گزارش ادیان نیوز، محمدحسن اسماعیلی ظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان اصفهان، با اشاره به ورود تکنولوژی و نیز شبکه‌های اجتماعی موبایل اظهار کرد: دستگاه‌های متولی در امور اجتماعی استان باید نظارت بیشتری بر امر آسیب‌های اجتماعی در این خصوص داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه روزانه با شکایت افراد زیادی مواجه هستیم که در خصوص انتشار عکس و فیلم در شبکه‌های اجتماعی شاکی هستند، افزود: یکی از مواردی که دارای شاکی بوده است، انتشار عکس و تصویر از تورهای گردشگری و تفریحی است که مسئولان ذی‌ربط باید توجه بیشتری به این امر داشته باشند.
 رئیس پلیس امنیت اخلاقی استان اصفهان به مسئله بدحجابی و بد پوششی در جامعه اشاره و تصریح کرد: بد پوششی و بدحجابی مورد اعتراض افراد خاص و عام جامعه است و در طول چهار سال گذشته مشخص شده است که افراد بدحجاب با ۱۰ انگیزه مختلف برای بدحجابی اقدام به بد پوششی و بدحجابی کردند.
وی با بیان اینکه همکاران گشت ارشاد افراد بدحجاب را به سمت ایستگاه‌های حجاب هدایت می‌کنند، ادامه داد: بیش از ۹۰ درصد از افراد بدحجاب در همین ایستگاه‌های حجاب مشاوره می‌شوند و تنها ۱۰ درصد با انگیزه بی‌حجابی هستند که برخی از آنها به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
اسماعیلی بالا رفتن سن ازدواج در بین بانوان را یکی از دلایل و انگیزه‌های بدحجابی در جامعه معرفی کرد.
رئیس پلیس امنیت اخلاقی  استان اصفهان به رواج روابط نامشروع از طریق شبکه‌های اجتماعی اشاره و بیان کرد: شبکه‌های اجتماعی گوشی‌های موبایل در شکستن این حریم بسیار تاثیر دارند و باید در این زمینه سواد رسانه‌ای در بین آحاد مردم رواج پیدا کند.
منبع: فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.