خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

شادمانی خانواده غرب گرای سعید عابدینی از مجازات وی

به گزارش ادیان نیوز، سعید عابدینی، فرد فاسد الاخلاقی است که با راه اندازی کلیساهای خانگی واغفال دختران و زنان جوان، متعرض آنها می شده و به جرم” اقدام علیه امنیت ملی از طریق راه اندازی کلیساهای خانگی” به هشت سال حبس تعزیری، محکوم شده است.
بعد از بازداشت و محکومیت، وابستگان وی، به صورت مداوم، مشغول اقدامات تبلیغی و تخریبی علیه نظام هستند. نغمه عابدینی، همسر تشکیلاتی وی، کمپین های مختلف، راه اندازی کرده و از هر فرصتی برای حمله به جمهوری اسلامی ایران بهره می برد.
با وجود اینکه سعید عابدینی به دلیل اقدامات ضد امنیت ملی، ایام محکومیت خود را می گذراند، صفحه فیس بوک متعلق به وی، همچنان در حال تبلیغ کلیسای خانگی و انجام فعالیت های مجرمانه است و روز به روز بر حجم تبلیغات خانواده اش، علیه نظام بیشتر می شود.
ارتباطات مشکوک نغمه عابدینی با شبکه های ضد انقلاب  و تحرکات وی در جمع صهیونیست های آمریکایی و تلاش های ظاهری برای آزادی سعید عابدینی، نشان می دهد که وی و خانواده پدری این مجرم امنیتی، در پی بهره برداری های خاص خود هستند.
در میان سیل هیاهوهای رسانه ای، خانواده وی در آرزوی رسیدن به زندگی در آمریکا، مزورانه سوگ زندانی شدنش را سر می دهند؛ در حالی که آنها از زندانی بودنش، رضایت کامل دارند و با این بهانه، در پی اخذ پناهندگی هستند و شادمان از نزدیک شدن به زندگی در غرب، در پوست خود نمی گنجند.
نکته جالب توجه آن است که اعضای خانواده وی، که از نظر مالی به شدت در مضیقه بوده اند، پس از بازداشت او تاکنون مرتب در حال سفر به کشورهای خارجی هستند و تلاش های زیادی را برای اخذ اقامت دائم در غرب داشته اند.
یکی از جریان سازی های رسانه ای مرتبط با این مجرم فاسدالعقیده، خروج مادر وی برای اخذ اقامت در آمریکا بود. در پی این خروج برنامه ریزی شده، نغمه عابدینی همسر تشکیلاتی سعید عابدینی در مصاحبه با فاکس نیوز، مدعی شد که وی به دلیل فرار از بازداشت و با فشارهای امنیتی از کشور خارج شده است.
در حالی رسانه های صهیونیستی، علت خروج وی را فشار به دلیل اطلاع رسانی پس از هر بار ملاقات اعلام کردند که سعید عابدینی در زندان از تلفن همراه استفاده می کند و قبل از هر کس دیگری می تواند اطلاع رسانی کند و این خانواده، اساسا گزینه های مهم و راهبردی نیستند که مورد توجه جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرند.
مادر سعید عابدینی که به اقرار خانواده و سایت های مسیحی، بدون داشتن هر گونه مشکلی، در ایران زندگی و به صورت هفتگی با وی دیدار می کرد، به صورت کاملا قانونی از کشور خارج شده و اگر برای فرار از بازداشت و فشار های امنیتی مجبور به خروج شده بود، منطقا باید در فرودگاه دستگیر می شد که این اتفاق رخ نداد.
علاوه بر این هوچی گری های بی اساس، رسانه های وابسته به اردوگاه صهیونیسم بین الملل، قبلا نیز ادعای حمله ماموران امنیتی به مادر سعید عابدینی را مطرح کرده بودند و این در حالی بود که این بازیگر نمایش نامه اخذ اقامت آمریکا، درجریان ملاقات با این زندانی، به ماموران امنیتی حمله ور شده و حتی دست یکی از آنها را گاز گرفته بود.
این فرد، که دچار افسردگی حاد و اختلالات روحی و روانی بوده و از بیماری روان پریشی شدیدی، رنج می برد، به دلیل خیانت های مکرر همسرش، تحت نظر روان پزشک قرار دارد و در زمان ملاقات با سعید عابدینی در بیمارستان، به حاضرین و پرسنل شاغل در آنجا حمله ور شده که این صحنه ها توسط دوربین های بیمارستان ثبت و ضبط شده است.  
گفتنی است، با توجه به اینکه کوچکترین خبر مرتبط با این مجرم فاسد الاخلاق، به سرعت روی خروجی خبرگزاری های ضد انقلاب و شبکه های ماهواره ای معاند قرار می گیرد؛ اگر کمترین فشاری بر روی این خانواده قرار داشت، حتما با آب و تاب فراوان مورد پوشش قرار می گرفت. 
منبع: انجمن رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.